Syksyn SUPER-UUTUUS: Suomalainen Gefilus® Mustikka Purutabletti – maku aidosta mustikasta

Lehdistötiedote   •   Syys 23, 2014 09:39 EEST

Gefilus-ravintolisäsarjan tuorein uutuus Mustikka Purutabletti maistuu herkulliselle ja tekee hyvää. Maailman tunnetuinta ja tutkituinta Lactobacillus rhamnosus GG – maitohappobakteeria sisältävä Gefilus Mustikka Purutabletti sisältää probioottisen bakteerin lisäksi myös vastustuskykyä tukevaa C-vitamiinia.

Gefilus Mustikka Purutabletit on valmistettu Suomessa. Purutabletin herkullinen maku on peräisin aidoista, kotimaisista mustikoista.

Merkiksi kotimaisuudesta tuotteelle on myönnetty Avainlippu-merkin käyttöoikeus.

Gefilus Mustikka Purutabletit sopivat käytettäväksi päivittäin huolehtimaan vatsan hyvinvoinnista ja edistämään vastustuskykyä sekä mm. matkoilla ja antibioottikuurin aikaan.

Yksi tabletti sisältää 5 miljardia Lactobacillus rhamnosus GG – maitohappobakteeria sekä 12 mg C-vitamiinia. Pakkauskoko 30 tablettia. Laktoositon, gluteeniton ja maitoproteiiniton.

Tuotetta on saatavana apteekeissa syyskuusta lähtien. Suositushinta 13,90.

www.gefilusoriola.com

Lisätietoja ja näytepyynnöt: tuotepäällikkö Johanna Svensk johanna.svensk@oriola.fi

Markkinoija; Oriola Oy, Espoo

Gefilus® ja LGG® ovat Valio Oy:n rekisteröimiä tuotemerkkejä.

Oriola Oy on suomalainen lääkkeiden tukkukauppa ja terveydenhuollon kuluttajatuotteiden markkinoija, jonka vahvuuksia ovat ammattitaitoinen henkilöstö, tehokas ja luotettava logistiikka, vahvat tuotemerkit, laadukkaat lisäarvopalvelut sekä pitkä kokemus toimialalta. Oriola Oy on osa Oriola-KD-konsernia, joka on johtava lääkkeiden vähittäis- ja tukkukaupan yhtiö Pohjois-Euroopassa ja Venäjällä. Oriola-KD:n liikevaihto vuonna 2013 oli 2,6 miljardia euroa ja henkilöstön määrä 5 200 henkilöä. Oriola-KD Oyj on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla. Lisätietoja: www.oriola.fi ja www.oriola-kd.com.