Urheilujuomat nyt poretabletista – Dexal Pro Hydration

Lehdistötiedote   •   Touko 31, 2016 09:00 EEST

Dexal Pro Hydration -poretabletit

Uudistuva Dexal on tuonut markkinoille uuden sukupolven nestetasapainoa ylläpitävän urheilujuoman poretabletin muodossa. Juomaa kehitettäessä pyrittiin ottamaan huomioon hyvä maku, toimiva ravintosisältö ja kuluttajille lisäarvoa tuova helppo ratkaisu.

Dexal Pro Hydration on kaloriton ja sokeriton urheilujuoma, joka ylläpitää suorituskykyä paremmin kuin pelkkä vesi. Se sisältää tärkeimmät elektrolyytit neste- ja elektrolyyttitasapainon ylläpitoon. Tuote on tarkoitettu urheilijoille ja kuntoilijoille neste- ja elektrolyyttitasapainon ylläpitoon, ja sopii nestetasapainon ylläpitoon myös muissa tilanteissa. Tuotteen elektrolyytit (suola, kalium, kalsium, magnesium) vaikuttavat nestetasapainoon ja edistävät veden imeytymistä kehoon. Lisäksi magnesium voi auttaa kramppien ehkäisyssä. Tuotetta on saatavana mustaherukan ja sitruuna-limetin makuisena. Sitruuna limettiin on lisätty myös kofeiinia piristäväksi ja suorituskykyä parantavaksi ainesosaksi.

Helppouden puolesta poretabletit tuovat markkinoille ratkaisun, jossa kuluttaja voi kantaa jopa 18 annosta (1 tuubi) urheilujuomaa mukanaan, mutta painoa tällä pakkauksella on vain 81 grammaa. Lisää poretabletti veteen, ja juomasi on valmis minuutissa!

Dexal Pro Hydration nesteytysporetabletti on monikäyttöinen urheiluravinne. Se on loistava esimerkiksi hikoiluttavaan treeniin, kuumaan hellepäivään, painonpudottajille, tai aamuksi vireystilan nostoon.

Yhdestä tuubista saadaan 9 litraa urheilujuomaa (18 annosta). Tuote on gluteeniton.

Tuote on saatavilla kesällä hyvin varusteltujen K-Ryhmän kauppojen ja urheilukauppojen urheiluravinneosastoilta sekä osoitteesta www.dexalshop.fi

Lisätietoja tuotteesta antaa tuotepäällikkö Aku Hakola, aku.hakola@oriola.com