Painija Petra Ollin valinta on Maxim-urheiluravinteet

Lehdistötiedote   •   Joulu 09, 2015 14:50 EET

MM-hopeamitalisti, painija Petra Olli valitsi Maxim-urheiluravinteet ja BCAA:ta sisältävän TRUE-latausjuoman urheiluravitsemuksen kumppaneiksi. Tuotteet ovat jatkossa keskeisessä osassa Rion kisalipun lunastaneen urheilijan harjoittelua ja kilpailemista.

"Olemme iloisia saadessamme Petra Ollin Maxim- ja TRUE-tiimeihimme. Petra on jo useamman arvokisamitalin voittajana yksi Suomen nuorista urheilijoista maailman huipulla ja erityisesti naispainijana kiinnostava", toteaa Maximia ja TRUE:ta edustavan Orkla Health Oy:n markkinointipäällikkö Marita Hanhineva.

"Haluamme yhteistyön olevan molemminpuolista vuorovaikutusta, ja suhtaudumme suurella mielenkiinnolla painin urheiluravitsemukselle asettamiin vaatimuksiin sekä voiman että kestävyyden suhteen", Hanhineva jatkaa.

"Hienoa saada Maxim ja TRUE yhteistyökumppaneiksi! Ammattilaistasolla urheiluravinteet ovat välttämättömiä niin harjoittelun, kisaamisen kuin palautumisenkin tukena", Petra Olli kertoo. "Vuoden vaihteen jälkeen suuntaan leirille Yhdysvaltoihin, ja seuraavat arvokisat ovat maaliskuussa Riikassa Latviassa, jossa kilpaillaan painin Euroopan mestaruudesta."

Maxim-urheiluravinteita käyttävät myös monet muut menestyneet urheilijat sekä joukkueet. Muun muassa ampumahiihtäjä Kaisa Mäkäräisen valinta on ollut Maxim jo vuodesta 2007 alkaen. Maxim-tiimiin kuuluvat myös kilpakävelijä Jarkko Kinnunen, Suomen Hiihtoliiton maajoukkue sekä salibandyjoukkue Westend Indians.

#MaximSuomi, #TrueT

Orkla Health, aiemmin Axellus Oy, on Suomen johtava terveystuotteiden markkinoija ja alan vastuullinen kehittäjä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja terveyttä edistäviä tuotteita ja palveluita pohjoismaiseen ravitsemusosaamiseemme perustuen.