Grandiosan Pizzataskulle pakkauspalkinto

Helmikuun 2016 Gama Innovation Award -pakkauspalkinnon sai syksyllä 2015 lanseerattu Grandiosan pizzatasku. Pizzataskun innovatiivinen pakkaus mahdollistaa välipalapizzan lämmittämisen pakkauksessaan ja syömisen yhdelläkin kädellä siistein sormin.

Gaman perustelun mukaan "huolimatta kuluttajakäytöksen ilmeisestä muutoksesta siihen suuntaan, että liikkuva syöminen on yhä yleisempää, on pakkausteknologia lähtenyt muutokseen hitaasti mukaan. Grandiosan Pizzatasku osoittaa, että uuteen todellisuuteen sopeutuminen ei vaadi ylenmääräistä uutta teknologiaa, vaan verrattain yksinkertaisia pieniä muutoksia."

Grandiosa Pizzataskun makuvariantit ovat Classic, Mexican ja Kebab ja ne löytyvät kaupan pakastealtaista.

Palkinnon taustaa:

Gama Innovation Awards jakaa huomionosoituksia merkittäville innovaatioille Fast Moving Consumer Goods -tyyppisten tuotteiden parissa. Palkittaviksi valitaan kerran kuussa yksi voittaja kategorioissa tuotteet, pakkaukset ja asemointi. Gaman yli sata asiantuntijaa etsivät markkinoilta kiinnostavia innovaatioita. Voittajat äänestää paneeli shortlistauksen perusteella. Gama on kuluttajatuotteisiin liittyviä palveluja tarjoava yritys.

Lisätietoja: Tuoteryhmäpäällikkö Johan Finnberg, johan.finnberg@orkla.fi, p. 020 785 4024.