FM Mattsson 9000E – nykyaikaisesti muotoiltuja hanoja ympäristöajatuksella

Myös pienemmillä asioilla on kodissa suuri merkitys ympäristön säästämisessä ja kulujen vähentämisessä. FM Mattsson on tuonut hanamarkkinoille laadukkaita hanoja jo vuodesta 1865. Nyt Suomessa lanseerataan uusi täydellinen hanasarja keittiöön ja kylpyhuoneeseen. 9000E hanasarja on ulkonäöltään tyylipuhdas ja hanojen toiminnot on suunniteltu ympäristöä ajatellen siten, että myös energiankulutus vähenee.

FM Mattssonin 9000-hanasarja on tyylipuhtaalla muotoilullaan ja älykkäillä toiminnoillaan pitkään ollut menestys. Nyt hanojen muotoilu on ajankohtaistettu samalla kun yrityksen perusteellinen ympäristötyö saa uuden käsitteen – Ecosafe. Koko tuotantoprosessi on mukautettu ympäristöä ajatellen ja uusien hanojen tekniikka vähentää kuluttajan energiankulutusta ja hanan ympäristövaikutusta. Hanojen valmistusmateriaalit ovat vähemmän ympäristöä kuluttavia. Tämän takia myös hanasarjan nimi on päivitetty ja se on nyt 9000E.

9000E –hanasarja tuo hanat keittiöön, pesualtaaseen, kylpyyn ja suihkuun

Keittiön ja pesualtaan yksiotehanoissa on pehmeä sulkeutumistekniikka joka estää paineiskujen muodostumisen ja pidentää näin myös putkien käyttöikää. Ecoporesuutin ja lämpötilanrajoitin tuovat säästöä veden ja energiankulutukseen. Suihkujen ja kylpyammeiden termostaattihanoissa on tarkka lämpötila- ja paineohjaus. Niiden polymeerimateriaalilla päällystetty ulkokuori ei koskaan lämpene kuumaksi, mikä lisää turvallisuutta ja mukavuutta. Termostaattihanoissa on myös sisäänrakennettu polttamissuoja.

FM Mattsson keittiöhana 9000E pesukoneventtiilein, ohjehinta n. 192 €
FM Mattsson keittiöhana Flexi 9000E, ohjehinta n. 379 €