Mora Armatur aloittaa uuden koulutuksen

Vuorovaikutteisella koulutuksella pyritään nostamaan LVI-alan osaamisen tasoa.

Mora Armatur käynnistää täysin uuden toimialakoulutuksen. Osallistumalla vuorovaikutteiseen Mora Armatur Professional (MAP) -koulutukseen LVI-ala voi lisätä osaamistaan niin toimialamääräyksissä kuin tuotetiedoissakin. Verkkokoulutus on sovitettu arkkitehtien, projektimyyjien, LVI-asentajien ja liikkeissä myyjinä toimivien tarpeisiin.

– Haluamme tarjota toimialalle nykyaikaisen pätevöittämistyökalun, jonka toivomme lisäävän niin ammattiylpeyttä kuin kilpailukykyäkin. Tavoitteenamme on saada kaikki hanojen parissa työskentelevät osallistumaan koulutukseen ja tehdä koko koulutuksen suorittaneille annettavasta sertifikaatista arvostettu laatuleima, Mora Armaturin markkinointiviestintäjohtaja Ola Persson sanoo.

Koulutus tapahtuu verkossa ja siihen sisältyy kolme, vaikeusasteeltaan erilaista osaa. Koko koulutuksen käytyään osallistuja saa koulutuksesta sertifikaatin.

– Haluamme MAP:n avulla tarjota tietoa ja parantaa yleistä osaamistasoa sekä omassa yrityksessämme
että koko toimialalla. Loppuasiakkaat ja työnantajat voivat luottaa siihen, että kaikilla koulutuksen käyneillä on hyvät tiedot toimialamääräyksistä ja Mora Armaturin tuotteista, Ola Persson sanoo. Mora Armatur Professional -koulutukseen voi osallistua osoitteessa www.moraprofessional.fi

• Ympäristö, energia

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.

Marisa Knuutila

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori, FM Mattsson Mora Group Finland OY Mora Armatur, FM Mattsson 0504417261