MORA MMIX Care - Elinikäisiä Hanoja Unelmiesi Kotin

Mora Armaturin uusi suihkusarja on uusi osoitus siitä tinkimättömyydestä, joka on tunnusomaista kaikille Mora Armaturin tuotteille. Sarjaan sisältyy peräti yhdeksän erilaista mallia, joita kaikkia yhdistää ensiluokkainen muotoilu ja korkea laatu. Kaikissa suihkuissa on suuret yläsiivilät, jotka tekevät suihkuelämyksestä täydellisen, eikä niissä ole jätetty näkyviin yhtään saumaa tai liitäntää. Vaikutelma on tyylikäs ja ajaton.

Väestön ikääntymisen myötä myös arkipäivän tuotteita täytyy sovittaa ja kehittää niin, että ne täyttävät uudet tarpeet. Tämä on tehtävä tinkimättä tuotteiden ensiluokkaisesta muotoilusta ja innovatiivisista ominaisuuksista, jotka tekevät niistä elinikäisiä. Mora Armatur tuo markkinoille uusia Mora MMIX Care -sarjan hanoja, jotka todistavat, että toimivuus ja ensiluokkainen muotoilu eivät sulje pois toisiaan.

Käytät kotisi vesihanoja useita kertoja joka päivä, joten eikö sinunkin pitäisi vaatia niiltä enemmän?
Mora Armatur toi äskettäin markkinoille täydellisen Mora MMIX -sarjan, joka sisältää hanoja keittiöön, pesualtaaseen, suihkuun ja kylpyyn – hanoja, joille on tunnusomaista tarkkuus ja pienimpienkin osien huolellinen muotoilu. Nyt sarjaa on uusittu entistäkin paremmaksi lisäämällä muutamiin valikoituihin hanoihin laatua ajattelevan ja kauas tulevaisuuteen katsovan kohderyhmän toivomia muotoiluelementtejä. Tulos on Mora MMIX Care -sarja, jonka hanoihin on kehitetty ergonomiset ja entistä helppokäyttöisemmät vivut. Suorat pelkistetyt linjat yhdistyvät jännittäviin ja innovatiivisiin väreihin kuten mustaan ja vihreään – väreihin, joita harvoin näemme hanoissa.

– Mora Armatur on yhdistänyt toisiinsa modernin muotoilun ja arkipäivän käyttöesineiden ergonomiaan keskittyneen tutkimuksen uusimmat löydöt. Tavoitteemme on ollut kehittää hanoja, jotka sopivat laatutietoiselle kohderyhmälle, joka haluaa sekä toimivuudeltaan että muotoilultaan korkealaatuisia hanoja, Mora Armaturin tavaramerkkivastaava Ola Persson sanoo.

Mahdollistaa suuremmat energiasäästöt kodissasi
Mora MMIX on ympäristöä ajatteleva sarja, jonka laatu on elinikäistä. Nyt esittelemme myös aivan uuden web-työkalun, joka osoittaa kiistatta, miten säästät enemmän energiaa kotonasi. Kirjoitat siihen taloudessasi asuvien henkilöiden ja vaihdettavien hanojen määrän. Sen jälkeen työkalu laskee, kuinka paljon rahaa säästät vuodessa vaihtamalla hanasi. Esimerkiksi neljän hengen perhe voi säästää useita satoja euroja vuodessa.

EcoSafe – kokonaisajattelua paremman ympäristön hyväksi
Mora MMIX -sarjan kehityksessä on noudatettu EcoSafe-ympäristökonseptia, joka osoittaa, että pienillä arkipäiväisillä muutoksilla voi olla suuri vaikutus ympäristöön.

Mora Armatur on yli 80 vuoden ajan valmistanut hanoja tyyli- ja laatutietoisille kuluttajille. Yritykselle on tunnusomaista uusi ajattelu, mutkattomuus ja aitous. Mora Armatur tarjoaa uusinta uutta  tuotekehityksessä ja innovaatiossa hyvin muotoilluilla ja käytännöllisillä tuotteillaan, jotka ajattelevat myös ympäristöä ja kuluttajan hyvinvointia.

• Ympäristö, energia

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.