Suomen ensimmäinen Ford QVM-laatusertifikaatti J5L-Productionille

Suomen ensimmäinen Ford QVM-laatusertifikaatti J5L-Productionille

Ford on myöntänyt Suomen ensimmäisen Ford QVM (Qualified Vehicle Modifiers) –laatusertifikaatin J5L-Production Oy:lle.

Maailmanlaajuinen Ford QVM –laatujärjestelmä noudattaa tiukkoja kriteereitä ja auditointiprosesseja. QVM-sertifikaatin saamisen edellytyksenä on muun muassa, että yhteistyökumppani täyttää Fordin korkeat laatustandardit sekä tarjoaa yhtä laajan asiakastuen ja takuut kuin Ford-liikkeet. Ford auditoi jokaisen laatusertifikaatin saaneen yhteistyökumppanin toimintaa säännöllisesti varmistaakseen, että yrityksen prosessit ja laatu vastaavat sovittuja vaatimuksia, yritys tarjoaa kattavasti asiakastukea, myöntää takuun kaikille muutostöille ja tuottaa jokaiseen muuttamaansa ajoneuvoon omistajan tietopaketin.

”Jo vuosia jatkunut yhteistyömme J5L-Productionin kanssa on ollut erinomaista ja hedelmällistä. Sertifioidun yhteistyökumppanimme kanssa toimiessa voimme olla varmoja, että työ on aina korkealaatuista ja luotettavaa. Tästä hyötyvät niin jälleenmyyjämme kuin asiakkaatkin.” toteaa Petteri Pajanen, Ford hyötyajoneuvojen tuotepäällikkö, Oy Ford Ab.

J5L-Production on Savossa Alapitkällä toimiva, vuonna 2008 perustettu korimuutostöihin erikoistunut yritys, joka toimittaa ambulansseja, johtoautoja ja muita erikoisajoneuvoja. Fordille J5L tekee korimuutostöitä ambulansseihin.Ford-yhteistyö on jatkunut jo useiden vuosien ajan.

”Ford QVM-sertifikaatti on osoitus vuosien mittaisesta, yhdessä Fordin kanssa kehitetystä yhteistyöstä. Näiden vuosien aikana opittujen asioiden ja kovan työn tuloksena on hienoa vastaanottaa ensimmäisenä Suomessa Fordin laatusertifikaatti.” sanoo Jarkko Repo, toimitusjohtaja, J5L-Production Oy. ”Yhteistyömme tulee jatkossa varmasti entisestään syventymään saadun tunnustuksen myötä.”

Lisätietoja antavat:
Petteri Pajanen
ppajanen@ford.com

J5L-Production Oy
Jarkko Repo
jarkko.repo@j5l.fi

Ford Motor Company on globaali yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Dearbornissa, Michiganissa. Yhtiö suunnittelee, valmistaa, markkinoi, huoltaa Ford-merkin alla henkilöautoja, kuorma-autoja, SUV-autoja ja sähköautoja sekä ylellisiä Lincoln-henkilöautoja. Lisäksi yhtiö tarjoaa rahoituspalveluita Ford Motor Credit Companyn kautta ja tavoittelee johtavia asemia sähkötoimisissa ratkaisuissa, autonomisissa autoissa ja mobiliteettiratkaisuissa. Ford työllistää noin 203 000 henkilöä ympäri maailmaa. Lisätietoja Fordista ja sen tuotteista sekä Ford Motor Credit Companysta löytyy osoitteestawww.corporate.ford.com

Ford of Europe valmistaa, myy ja huoltaa Ford-autoja 50 markkina-alueella. Sen palveluksessa työskentelee noin 52 000 henkilöä ja yhteisyritykset mukaan lukien noin 66 000 henkilöä. Euroopassa toimii myös Ford Motor Credit Company ja Ford Customer Service Division sekä 24 tuotantolaitosta, joista 16 Ford omistaa kokonaan tai on enemmistöomistaja ja 8 on yhteisomistuksessa muiden toimijoiden kanssa. Ensimmäiset Ford-autot tuotiin Eurooppaan vuonna 1903 samana vuonna, jolloin Ford Motor Company perustettiin. Tuotanto Euroopassa aloitettiin vuonna 1911.