Syksyllä kaffitellaan klassikoilla, uudella twistillä

Kahvitauko on suomalaisilla selkärangassa, se pidetään pienessä kiireessäkin. Kahvihetkestä tekee täydellisen pala kahvikakkua – tarkemmin ottaen Pågen Kaffi-kakkua. Pågen tuo syksyllä kauppoihin kahvikakkujen klassikoista rakastetuimmat: sitruuna-unikonsiemenkakun ja banaani-suklaakakun.

Kaffi Suklaa Banaanissa ja Kaffi Sitruuna Unikossa viehättävät laadukkaat, luonnolliset raaka-aineet sekä mehevä rakenne ja aidot maut. Raikas Sitruuna Unikko yllättää kahvittelijan mukavasti poksuvilla unikonsiemenillään. Suklaa Banaani puolestaan hurmaa herkullisen suklaan ja makean banaanin täyteläisellä makuyhdistelmällä.

Kaffi-kakuilla on helppo tuoda aitoa kahvilatunnelmaa kodin kahvihetkiin.

– Olemme laatineet reseptit perinteitä ja premium-laatua vaalien. Ensiluokkaiset raaka-aineet takaavat kahvikakun mehevyyden ja pehmeyden, ja rakastetut makuyhdistelmät vievät muistoihin ja lapsuuteen, tuotepäällikkö Leena Tähtinen Pågenilta kertoo.

Kaffi-kakut on pakattu käteviin vuokapakkauksiin, ja yhdestä kakusta riittää noin viidelle kaffittelijalle. Tuotteet ovat kaupoissa elo-syyskuun vaihteessa.

Tuotetiedot

Kaffi Sitruuna Unikko 300 g

Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, maissitärkkelys, unikonsiemen 1,1%, nostatusaineet (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti), s

uola, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti), sitruunaöljy 0,13%, väriaine karoteeni. Saattaa sisältää jäämiä maidosta ja mantelista. Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

Kaffi Suklaa Banaani 300 g

Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, banaanipyre 6,3%, maitosuklaa 3,7% (sokeri, maitojauhe, kaakaovoi, kaakaomassa, emulgointiaine auringonkukkalesitiini), kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, fruktoosi, kaakaojauhe 2,3%, maissitärkkelys, nostatusaineet (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti), aromi, suola, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti). Saattaa sisältää jäämiä mantelista. Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

• Vähittäiskauppa

• kakku
  • uutuus
  • pågen
  • kahvileipä

Ruotsalainen Pågen® on leiponut herkkuja suomalaisiin koteihin vuodesta 1969. Yhtiö on perustettu Malmössä vuonna 1878 ja sen juuret ovat pienessä perheleipomossa. Suomessa Pågen® tarjoaa kuluttajille kahvileipiä, ruokaleipiä ja korppuja. Liikevaihto: 2,6 mrd SEK. Yritys työllistää 1400 henkeä. Suomessa Pågen® työllistää välittömästi 11 henkilöä ja välillisesti satoja henkilöitä kaupan ja kuljetusalan yrityksissä.