Pernod Ricard Finlandin toimitusjohtaja Tarja Uitti siirtyy vuodenvaihteessa eläkkeelle. Hänen seuraajakseen on nimitetty yrityksen markkinointijohtaja Jori Manninen.

Pernod Ricard Finlandin vetovastuu Tarja Uitilta Jori Manniselle

Tarja Uitti, 60, on työskennellyt Pernod Ricard Finlandissa yli 20 vuotta markkinoinnin ja johdon tehtävissä. Hän ollut mukana rakentamassa Pernod Ricard Groupin Suomen-toimintoja lähes niiden alusta saakka. Tarja Uitti on myös antanut merkittävän panoksen suomalaisen ruoka- ja juomakulttuurin kehittämiseen muun muassa toimimalla aktiivisesti Elintarviketeollisuusliiton ja Suomen Alkoholijuomakauppayhdistyksen luottamustehtävissä.

Jori Manninen, 44, on ennen Pernod Ricard Finlandia toiminut markkinoinnin johtotehtävissä Sinebrychoffilla ja Leafilla sekä toimitusjohtajana SEK & Greylla. Jori Manninen tulee uudessa toimitusjohtajan tehtävässään raportoimaan Northern Europe -toimintojen johtajalle Fabrice Audanille.

Lisätiedot:
Viestintäpäällikkö Anna Hakala