Kiitos SuomiAreenaan osallistumisesta sekä biopankkinäytteistä ja -suostumuksista

Uutinen   •   Heinä 14, 2017 20:57 EEST

Biopankkinäytteiden pohjalta pystyään tekemään korkeatasoista tieteellistä tutkimustyötä vaikeiden sairauksien, esimerkiksi syövän, hoitomuotojen kehittämiseen. Jokainen näyte on tärkeä uusien hoitomuotojen kehittämisessä, koska niiden avulla saadaan uutta tietoa tautien synnystä. Antamalla näytteen lisäät tulevaisuuden potilaan todennäköisyyttä selvitä vaikeasta sairaudesta tai pidentää potilaiden elinikää.

Lue biopankeista: http://www.biopankki.fi/ ja biopankkinäytteen luovuttamisen tai suostumuksen antamisesta: http://www.biopankki.fi/miten-voin-osallistua/

Hyvä terveys on elintärkeää - niin yksilölle kuin yhteiskunnalle. Pfizerin tehtävänä on terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen kaikkialla maailmassa. Yhtenä maailman suurimmista lääkeyrityksistä Pfizerilla on ollut merkittävä rooli lääketieteen kehittämisessä. Työtä on kuitenkin vielä tehtävänä. Pfizer on mukana luomassa uusia, edistyksellisiä lääkehoitoja ja toimintatapoja muiden terveydenhuollon toimijoiden kanssa. Tavoitteenamme on mahdollistaa paras lääkehoito sitä tarvitseville. Maailmassa on arvioitu olevan noin 30 000 eri sairautta. Niistä vain noin kolmasosaan on saatavilla tehokasta hoitoa. Kehitys on vasta alkanut. www.pfizer.fi