Jokainen voi saada kauniit kynnet

Lehdistötiedote   •   Kesä 04, 2019 11:20 EEST

Anne Sario toivoo, että suomalaiset kiinnittäisivät enemmän huomiota kynsien hoitoon lakkauksen lisäksi. Kuva: Sini Suomi

Uskallatko sinä näyttää kyntesi? Ovatpa ongelmanasi liuskoittuvat, heikosti kasvavat tai katkeilevat kynnet, Suomen suosituin kynsienhoitobrändi tarjoaa ratkaisun kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin.

Suomalaiset lakkaavat ahkerasti kynsiä ja erityisesti talvisin käsiä myös rasvataan. ”Kynsinauhojen hoidossa meillä olisi vielä parannettavaa”, kertoo Mavalan viestinnästä Suomessa vastaava Anne Sario Berneriltä. Kaikki lähtee hyvin hoidetuista käsistä, jotka ikään kuin kruunataan kauniilla lakkauksella.

Sveitsiläinen perheyritys Mavala on jo 60 vuoden ajan tehnyt työtä kauneuden eteen suurella sydämellä nyt jo toisessa sukupolvessa. ”Suomessa brändi tunnetaan erityisesti kynsienhoitotuotteista, mutta muualla maailmassa tarjolla on myös muuta kosmetiikkaa”, Sario paljastaa. Hän itse tutustui Mavalaan jo kosmetologiopiskeluaikoinaan 70-luvun puolivälissä. ”Pidän Mavalan ajatuksesta pyrkiä ratkaisemaan kaikki kynsiin liittyvät ongelmat, heillä on siihen vankka perinne ja osaaminen.” Hoitotuotteita on Suomessa yhteensä noin 20. Hauraille, kuiville, liuskoittuville, heikosti kasvaville – joka ongelmaan löytyy ratkaisu, kaikissa pakkauksissa on suomenkieliset ohjeet.

Herkällä korvalla kuluttajia kuunteleva Mavala on ajan hermolla myös trendien ja värien suhteen. ”Aina kun julkaisemme uuden trendikokoelman, sähköpostini on täynnä innokkaiden vaikuttajien ihastelevia kommentteja”, Sario iloitsee. ”Maaliskuun lopussa julkaistiin supertrendikäs Dash&Splash -kokoelma, jossa väreinä on esimerkiksi limettiä, pinkkiä, liilaa. Mutta niille, jotka eivät halua kirkkaita karkkivärejä, löytyy myös hillittyä nudea, kirkkaan punaista.”Kynsilakoissa ajatuksena on trendikkyyden ohessa se, että lakka pysyy, siinä on upea kiilto, eikä lakka rasita kynttä.

Entä millaiselle kukkarolle Mavalan tuotteet sopivat? Anne Sario kertoo, että tuotteiden hinnoittelu on korkeasta laadusta huolimatta maltillinen. ”Tuotteet sopivat jokaiselle, joka haluaa hoitaa käsiä ja kynsiä. Esimerkiksi 10 manikyyrin minikynsilakan hinta on vain 5,20€. Rohkeampaakin väriä voi kokeilla, eikä lakka pääse kuivumaan pullossa.”

Vinkki:

• Aluslakka tekee värilakasta kauniin ja kestävän. Mavalan 002 aluslakka jää tahmaisen kosteaksi. Se nappaa värilakan kiinni.

Mavala on tullut maailmalla tunnetuksi laadukkaiden kauneustuotteiden toimittajana. Mavalan tuotekehitys on mahdollistanut tarkkaan koostetun tuotevalikoiman, jonka korkea laatu ja mietityt sävyt niittävät mainetta kaikkialla.