220 Energia Oy

11.2.2013 220 Energia Oy avaa yritysasiakaspalvelun!

Lehdistötiedote   •   Helmi 11, 2013 11:05 EET

220 Energia Oy avaa yritysasiakaspalvelun!

220 Energia Oy avaa yritysasiakaspalvelun yritysasiakkaiden palvelemiseksi  11.2.2013 alkaen.

- Palvelun parantamiseksi  sekä yritys että kuluttaja-asiakkaille olemme päättäneet avata yritysasiakaspalvelun normaalin asiakaspalvelun rinnalle. Kohderyhmämme ovat tarkentuneet ja pääkohderyhmämme ovat kuluttajat, pk-yritykset sekä julkiset yhteisöt. Tällä hetkellä olemme panostaneet yritysmyyntiin kovasti ja meillä on tällä hetkellä noin 10 yritysmyyjä palveluksessamme. Pääasiallisesti myymme kiinteähintaisia sopimuksia, joissa hinta on muuttumaton sopimuskauden ajan. Olemme myös lisänneet tuotteeseen 3 kk mittaisen koeajan, jolloin yrittäjä voi kokeilla palveluamme. Mikäli hän ei siitä jostain syystä pidä, voi hän koeajan ajan kilpailuttaa sopimustaan uudestaan, toteaa toimitusjohtaja Robert Carnling.

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot ovat:

Aukioloajat: ma-pe klo 09.00-16.00

Puh.: 09 171 00 65

yritys@220energia.fi

Tarjouspyynnöt voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen yritys@220energia.fi ja yhteistyöehdotukset osoitteeseen yhteistyo@220energia.fi

220 Energia Oy on yksityisomistuksessa oleva suomalainen sähköyhtiö. Liikeideamme on myydä sähköä kaikille käyttäjäryhmille. Teemme räätälöityjä sähkösopimuksia asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Haluamme tarjota markkinoiden alhaisimmat hinnat ja hyödyntää mahdollisuudet joita Pohjois-Eurooppalaiset vapautuneet sähkömarkkinat tarjoavat.