Paf

15 km (p) miehet - Tulevatko kaikki mitalistit Pohjoismaista?

Lehdistötiedote   •   Helmi 28, 2011 16:11 EET

PAF tarjoaa MM-hiihdon jokaisena kisapäivänä uuden Crazy–vedon.

15 km (p) miehet - Tulevatko kaikki mitalistit Pohjoismaista?
Kyllä  10,00

Valitettavasti hallitseva mestari Andrus Veerpalu ei pysty puolustamaan 15 km kultaansa maastohiihdossa, sillä hän päätti uransa juuri ennen MM-kisoja.

15 km (k) miehet:
Hallitseva mestari: Andrus Veerpalu (EST)
Ennakkosuosikit: Daniel Rickardsson (SWE), Lukas Bauer (CZE), Dario Cologna (SUI)
Pohjoismaiset toivot: Daniel Rickardsson, Martin Johnsrud Sundby, Petter Northug, Sami Jauhojärvi, Matti Heikkinen

Kertoimet yli 4,56 – Voita pelirahaa
Pelaa yhden rivin yli 4,56 kertoimella, sisältäen vähintään kaksi Hiihdon MM-kisaa. Arvomme kaikkien vähintään 4,56 kertoimella pelanneiden kesken 20 euroa pelirahaa joka kilpailupäivä.

Kertoimet löydät kohdasta Nordic World Ski Championships Oslo 2011

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.