Lehtiapaja Oy

20 000 lehteä tarjolla

Lehdistötiedote   •   Marras 18, 2010 15:51 EET

Suomen Lehtiapaja Oy on yritys, jonka kautta voi tilata n. 20 000 lehteä Suomeen ja ulkomaille. Lehtiapaja.fi -sivuilla on jatkuvasti erikoistarjouksia. Vuodesta 1998 Helsingissä toimiva yritys on onnistunut tekemään sivustostaan houkuttelevan. Sivut houkuttelevat tutkimaan lehtitarjontaa, jota on todella runsaasti. Onpa sitten kiinnostunut Hymy lehdestä tai Anna lehdestä, kiinnostaa Kaks plus tai Vauva lehti, urheilulehdet, autolehdet, Miss Mix tai vaikka Nalle Puh – kaikkea löytyy. On eri-ikäisille, eri asioita harrastaville, eri kielillä lukeville ja tietysti tarjouksia, joita on mukava käyttää vaikka lahjatilauksina. Onhan hyvä lehti mainio lahjaidea.

Suomen Lehtiapaja palvelee tietysti myös puhelimitse ja valmiilla lomakkeella voi pyytää tarjouksen lehdestä, jonka haluaisi, vaikka lehteä ei sivuilta löytyisikään. Palvelu pelaa ja yrityksen tavoite luotettavuudesta ja nopeudesta toteutuu.

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.