220 Energia Oy

3.6.2013 220 Energia Oy julkistaa sähkön kesäalen!

Lehdistötiedote   •   Kesä 03, 2013 16:49 EEST

220 Energia Oy julkistaa sähkön kesäalen!

Perinteisesti sähkön hinta on ollut alhaisin kesäkuukausien aikana, varsinkin pitkäaikaisilla hankintasopimuksilla.

Talven lumet ovat sulamassa Norjan ja Ruotsin vuorilla ja vesitilanne vahvistuu koko ajan. Luottamus ruotsalaista ydinvoimaa kohtaan on nyt vahvempi johtuen hyvistä tuotantoluvuista. Myöskään vuosihuoltojen aikataulut eivät ole venyneet, toisin kuin yleensä.

Päästöoikeuksien hinta on myös alhainen johtuen EU:n päätöksestä olla leikkaamatta oikeuksien ylijäämä-määrää. Taloudellinen taantuma on vähentänyt Pohjoismaiden kulutusta, erityisesti raskaan teollisuuden kohdalla.

Me 220 Energia Oyllä uskomme, että nyt on oikea hetki tarkistaa oman sähkösopimuksen hinta ja mahdollisesti sitoutua edulliseen sähkönhintaan 1-2 vuodeksi. Lukittu hinta pysyy samana riippumatta markkinoiden hinnanmuutoksista, koska sähköt myös hankitaan kiinteään hintaan etukäteen.

Tarjoamme myös niin sanottua toistaiseksi voimassa olevaa sopimusta, missä hinta on aina ajankohtainen ja peilaa markkinahintoja 3-4 kk viiveellä. Tämä sopimus sitoo asiakasta vain 14 vrk irtisanomisajan verran. Mahdollisista hinnanmuutoksista tiedotetaan sähkömarkkinalain vaatimalla tavalla, 30 vrk kirjallisesti ennen uuden hinnan voimaanastumista.

Tarjoamme, hinnat sis. alv. 24 %

Toistaiseksi voimassa oleva: 5,29 C / kWh

1 vuoden sopimus: 5,89 C / kWh

2 vuoden sopimus: 5,75 C / kWh

Hoidamme kaikki käytännön asiat, eli edellisen sopimuksen irtisanomisen ja myyjänvaihdon, asiakkaan valtakirjalla.

Lisäkysymyksiin liittyen palvelemme osoitteessa asiakaspalvelu@220energia.fi

220 Energia Oy on yksityisomistuksessa oleva suomalainen sähköyhtiö. Liikeideamme on myydä sähköä kaikille käyttäjäryhmille. Teemme räätälöityjä sähkösopimuksia asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Haluamme tarjota markkinoiden alhaisimmat hinnat ja hyödyntää mahdollisuudet joita Pohjois-Eurooppalaiset vapautuneet sähkömarkkinat tarjoavat.