Maksuturva

5 vuotta verkkokauppaa

Lehdistötiedote   •   Elo 14, 2012 15:42 EEST

Maksuturva perustettiin viisi vuotta sitten turvaamaan verkkokauppojen maksuliikennettä ja tukemaan sähköistä liiketoimintaa. Tänä aikana verkkokauppa on kasvanut ja kehittynyt vauhdilla.

Verkkoliiketoiminnan osuus kasvaa jatkuvasti niin kuluttajien kuin yritystenkin välisessä kaupassa. Nuorten kulutus on lisääntynyt ja vanhemmatkin kohderyhmät ovat aktivoituneet ostamaan, kertoo Kaupan liiton ja TNS Gallupin Verkkokauppatilasto.

Yritykset kulkevat yhä useampien sovellusten viidakossa, jossa Internet ja siten myös verkkokauppa ovat siirtyneet pöytäkoneista kannettaviin, matkapuhelimiin ja tabletteihin. Suomalainen kauppa kohtaa merkittävän kansainvälisen kilpailun, kun tuotteita voi tilata mistä päin maailmaa tahansa. Samalla verkkokaupat ovat kehittyneet interaktiivisiksi, sosiaalisen median keinoin markkinoitaviksi sivustoiksi, joissa käyttäjät voivat itse suunnitella esimerkiksi tulevan autonsa ominaisuudet.

Taloussanomien ja Kauppalehden mukaan päivittäistavaroiden, erityisesti ruoan, verkko-ostaminen ottaa tällä hetkellä vauhdikkaita ensiaskeleitaan Suomessa. Markkinaosuuksia jaetaan nyt monilla toimialoilla, ja uusillakin yrittäjillä on mahdollisuus menestyä. Verkkokaupan menestystä näyttää ohjaavan kaksi suuntausta: tehokkuus ja ostamisen elämyksellisyys.

Me Maksuturvassa tuemme asiakkaidemme toimintaa ja kehitämme palveluitamme vastaamaan uusimpiin haasteisiin. Toimintamme aikana olemme lanseeranneet monipuolisen palveluvalikoiman, jota muokkaamme jatkuvasti asiakaspalautteen pohjalta.

Oletko kiinnostunut maksuratkaisuistamme? Nyt saat palvelumme käyttöösi tarjoushintaan!

Suomen Maksuturva
Suomen Maksuturva Oy on sähköisen kaupankäynnin maksujenvälitykseen erikoistunut asiantuntijatalo. Yhtiön erityisosaamista on turvallinen maksuliikenne, toimitusinformaation hallinta sekä monikanavainen vähittäismyynti. Maksuturvan kumppaneina toimivat suomalaiset pankit, luottoyhtiöt sekä logistiikka-alan yritykset ja verkkokaupan ohjelmistotalot. www.maksuturva.fi