6pack musiikkiteatteriryhmä

6Packshow On Broadway Kouvolan teatterissa 6.10.2012 ja Lappeenrannan teatterissa 18.10.2012

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2012 00:01 EEST

6Pack musikaalicabaree sai alkunsa Marco Bjurströmin hullunnerokkaasta ehdotuksesta. Ryhmä on kahdeksanvuotisen uransa aikana kehittänyt oman, kansainvälistä tasoa olevan tyylinsä tarjota estradiviihdettä. Kun samaan pakettiin paketoidaan laulun, tanssin ja teatteri- ilmaisun keinoilla leikittelevä ensemble, saadaan tulokseksi Suomen oloissa ainutlaatuinen ryhmä.

Yrityksille tehtävien räätälöityjen ohjelmistojen lisäksi 6Pack haluaa levittäytyä koko kansan tietoisuuteen ja saataville. Tässä valtakunnallinen TEKIJÄ-Teattereiden kiertuejärjestelmä- hanke, johon ryhmä on valittu, on odotettu mahdollisuus. Ympäri Suomea kiertänyt, kotimaisia ja kansainvälisiä vieraita eri tilaisuuksissa viihdyttänyt kokoonpano esiintyy nyt ensi kertaa Kouvolassa 6.10.2012 sekä Lappeenrannassa 18.10.2012 suurelle yleisölle. Aiemmin On Broadway -show on otettu hurmiolla vastaan Hyvinkääsalissa, Musiikkiteatteri Kapsäkissä Helsingissä, Palatsiteatterissa Tampereella, Salon teatterissa sekä Samppalinnan kesäteatterissa Turussa.

6Pack tarjoaa illan aikana monipuolisen showkokonaisuuden Broadway musikaalien hurmaavasta maailmasta. Kaikkien tuntemia klassikoita ja myös tuoreempia tuttavuuksia, 6Packin tapaan taiteiltuina, liikkuen vaivattomasti tyylistä ja tunnelmasta toiseen. Laulua, tanssia, tulkintaa ja yllätyksiä! Rakkautta, huumoria ja vaikeita parisuhteita! Tämä on loistava tilaisuus kuulla musikaalimaailman parhaat palat yhdellä kertaa. Mukana paloja mm. musikaaleista Cabaret, Grease, West Side Story, Viulunsoittaja katolla ja Rimakauhua rakkaudessa.

Helsingin Sanomien kriitikko Jussi Tossavainen kirjoitti 6pack On Broadway showsta: ”Musikaali on kokonaisvaltaista esitystaidetta, jossa osa-alueiden täytyy absoluuttisesti kohdata toisensa. Siis musiikin, laulun, tanssin ja teatteri-ilmaisun. 6Packin parituntisessa koosteessa ei tarvitse pelätä. Kaikki toimii, ja kuusikko johdattelee katsojat suoranaiseen musikaalihurmioon. Esitystä voi seurata myös testinä itselleen; kuinka musikaalifriikki olet eli montako biisiä tunnistat? Ryhmä suhtautuu kunnioitettavan vakavasti tähän joskus halveksittuun taiteenlajiin. Fyysinen ilmaisu, jatkuva liike ja komea laulu kantavat läpi esityksen. Yhtään herpaantunutta katsetta ei nähdä, vaan läsnäolo on sataprosenttinen. Kaikkiaan esityksen energiat ovat valtavat ja virtaavat suoraan katsomoon.”

6Packin musikaaliartistit Raine Heiskanen/ Mikko Jokinen, Pauliina Kiuru, Kaisu Kurki, Timo Kurvi, Peter Pihlström/ Sami Paasila, Annina Rubinstein sekä pianisti Jukka Nykänen ovat yksilöinä tuttuja useista isojen talojen musikaaleista, mm. tällä hetkellä Viulunsoittaja katolla/ Helsingin Kaupunginteatteri, Rent/ Aleksanterin teatteri sekä Aie/ Kansallisteatteri. Ryhmän vierailut TV-ohjelmissa kuten Bumtsi Bum ja Tanssii Tähtien Kanssa ovat myös herättäneet ihastusta ja kiinnostusta suuressa yleisössä. Peter Pihlströmin koreografiat heräävät eloon Nelosen Dancessa. Pianisti Jukka Nykästä voi lisäksi kuulla juuri julkaistavalla uudella soololevyllä.

Lisätietoja www.6pack.fi tai Annina Rubinstein p. 050-548 1929