Acer Finland

Acer tuo markkinoille uuden, huippuluokan ultrabookin

Lehdistötiedote   •   Marras 10, 2011 11:13 EET

Acer on juuri tuonut markkinoille ohuen ja tyylikkään Aspire S3-ultrabookin, joka täysin toimivine 1,5 sekunnin avausaikoineen ja 50 tunnin akun kestoaikoineen lepotilassa määrittelee ultrabook-käsitteen uudelleen

Erittäin nopean avausajan ja pitkän akun kestoajan lisäksi Aspire S3 on paksuudeltaan vain 13 mm ja painaa vajaat 1,3 kg, mikä tekee Acerin uudesta ultrabookista yhden markkinoiden ohuimmista ja kevyimmistä. Alumiinista ja magnesiumista valmistetun kotelon muotoilu on tehty tyylikkäästi ja minimalistisesti.

Lepotilassa akun kestoaika on erittäin pitkä, jopa 50 tuntia, mikä johtuu Acerin uudesta, ympäristöystävällisestä Green Instant On-tekniikasta, jonka myötä Aspire S3-mallissa on kaksi lepotilaa. ’Sleep’-tilasta ultrabook herää ainoastaan 1,5 sekunnissa, kun taas odotusaika ’Deep Sleep’-tilasta on 6 sekuntia. Lisäksi Acer Instant Connect varmistaa, että ultrabookin voi kytkeä Internetiin ainoastaan 2,5 sekunnissa.*

Näyttö on 13,3-tuumainen (hd-led) ja siinä on Acer Crystal Eye 1.3MP verkkokamera. Ultrabookiin voi myös liittää ulkoisia laitteita hdmi-portin avulla. Äänipuolella Aspire S3 on varustettu Dolby Theater v4-tekniikalla, joka antaa käyttäjälle realistisen ja elävän äänikokemuksen ilman ylimääräisiä kaiuttimia.

Prosessorivoiman toimittaa Intel Core i5 tai i7 ja tallentamisen osalta voidaan valita 256 SSD:n ja jopa 500 GB kovalevyn välillä.

Ottakaa lisätietoja ja testituotteita varten yhteys:

Martin Westergaard, PR-konsultti, Access PR

Kännykkä: +45 26 13 00 47

Sähköposti: mw@access-pr.dk

Since its founding in 1976, Acer has achieved the goal of breaking the barriers between people and technology. Globally, Acer ranks No. 2 for notebook PCs. A profitable and sustainable Channel Business Model is instrumental to the company's continuing growth, while its multi-brand approach integrates Acer, Gateway, Packard Bell, and eMachines brands in worldwide markets. Acer designs environmentally friendly products and has established a green supply chain through collaboration with suppliers. Acer is proud to be a Worldwide Partner of the Olympic Movement, including supporting the Vancouver 2010 Olympic Winter Games and London 2012 Olympic Games. The Acer Group employs 8,000 people worldwide. Revenues for 2010 reached US$19.9 billion. Visit www.acer-group.com for more information.