Editor Helsinki Oy

Älykäs rakennusautomaatio – ratkaisuja rakennusten energiatehokkuuden optimointiin

Lehdistötiedote   •   Kesä 27, 2014 09:37 EEST

Moderni, kokonaisvaltainen rakennusautomaatio mahdollistaa kestävien ja energiatehokkaiden rakennus- ja asumisratkaisujen toteuttamisen Green Building -periaatteella. Beckhoff tarjoaa rakennusautomaation tarpeisiin kattavan ja skaalautuvan ohjausjärjestelmän.

Beckhoff toimittaa avoimia automaatiojärjestelmiä, jotka pohjautuvat PC-pohjaiseen ohjaustekniikkaan. Tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa kenttäväyläkomponentit, liikkeenohjaustuotteet, teollisuus-PC:t ja ohjauspaneelit sekä automaatiosovelluksien ohjelmistot. Eri ryhmien tuotteita voidaan käyttää erillisinä komponentteina, tai ne voidaan integroida täydellisiksi ohjausjärjestelmiksi.

– Beckhoffin tuotteita ja järjestelmäratkaisuja käytetään maailmanlaajuisesti monenlaisissa sovelluksissa nopeista työstökeskuksista aina älykkääseen rakennusautomaatioon, toimialapäällikkö Jussi Piispanen kertoo.

Ratkaisuja rakennusten energiatehokkuuden optimointiin lue lisää

Etuna avoimuus ja skaalautuvuus lue lisää

Säästöä lämmitys- ja ilmastointikuluihin lue lisää

Tehoa käyttökustannusten seurantaan lue lisää