Affecto

Affecto kehittää Finanstilsynetin BI-järjestelmiä

Lehdistötiedote   •   Joulu 07, 2011 23:02 EET

Affecto Oyj Pörssitiedote Affecto kehittää Finanstilsynetin BI-järjestelmiä Helsinki, 2011-12-07 13:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- AFFECTO OYJ -- PÖRSSITIEDOTE -- 7.12.2011 klo 14.30 Affecto kehittää Finanstilsynetin BI-järjestelmiä Finanstilsynet, Norjan rahoitustarkastusviranomainen, on valinnut Affecton toimittajaksi puitesopimukseen palveluiden toimittamisesta tietovarastoratkaisujen ja niiden oheisjärjestelmien kehittämiseen, ylläpitoon sekä neuvonantopalveluihin. Affecton toimittamat projektit liittyvät Altinn-portaalin ja sen tietovarastojen ja raportointiratkaisujen kehittämiseen. Sopimus hankekokonaisuudesta allekirjoitettaneen joulukuun aikana ja Affecton Norjan yhtiö aloittanee toimitukset tammikuussa 2012. Sopimuskokonaisuuden koon arvioidaan olevan noin 5 MEUR neljän seuraavan vuoden aikana. Tämä on jatkoa Finanstilsynetin ja Affecton jo yli neljä vuotta kestäneelle yhteistyölle. Affecto Oyj Pekka Eloholma Toimitusjohtaja www.affecto.fi