Martinex

Afrikan Tähti -uutta!

Lehdistötiedote   •   Syys 17, 2014 15:41 EEST

Taktikointia ja onnenkauppaa... Afrikan Tähti – Retkikunnat -lisäosa antaa mahdollisuuden monenlaiseen taktikointiin. Onnenkantamoisia tarvitaan totta kai, mutta yllätyksellisillä käsikorteilla ja oman pelihahmon sekä retkikuntien ominaisuuksia hyödyntämällä asetelmat voi kääntää ylösalaisin.

• Tämän syksyn Afrikan Tähti -uutinen on klassikon laudalla pelattavaAfrikan Tähti – Retkikunnat -peli, uunituore taktinen lautapeli vaativampaan makuun yli kymmenvuotiaille pelaajille. Peli on lisäosa perinteiselle Afrikan Tähdelle, josta tämän pelin pelaamiseen tarvitaan pelilauta, rahat ja noppa. Löydät Retkikunnat hyvinvarustettujen kauppojen pelihyllystä!

Uutuuksia ja klassikoita!

Afrikan Tähti -tuoteperheemme kasvaa jatkuvasti.
Kuuma uutuus on Afrikan Tähti -matto kahdessa koossa (koot 100 x 120 cm ja 133 x 195 cm). Matto sopii pienen ja vähän isommankin pelaajan omaan huoneeseen tai hauskaksi yksityiskohdaksi työhuoneeseen.

Afrikan Tähti -fleecepeitto käärii lautapeliharrastajan torkuille peli-illan tiimellyksestä ja niin kahvi kuin kaakao maistuu tyylikkäistä, Martinexin Koti-sarjaan kuuluvista ja perusmalliston kanssa yhteensopivista Afrikan Tähti -mukeista.

Paljon kysyttyä suosikkituotettamme Afrikan Tähti -pussilakanaa on jälleen saatavana! Lakanasetti on täyskokoinen (150 x 210 cm) ja 100-prosenttista puuvillaa.

Martinex Oy on toiminut vuodesta 1986. Yrityksen tunnetuimpia tuotteita ovat muun muassa Muumi-tuotteet (esimerkiksi Muumi-taloa on myyty yli 200 000 kappaletta), Iloleipuri-leivontasarja, Mauri Kunnas -tuotteet ja Martinexin omaa designia olevat tekstiilit ja taloustarvikkeet. Martinex osti 10 vuotta sitten tunnetun suomalaisen pelivalmistajan Pelikon koko liiketoiminnan, ja yritys kustantaa ja valmistaa omassa Raision tehtaassaan tunnettuja lauta- ja korttipelejä kuten esimerkiksi jo miltei kulttimaineeseen noussutta Afrikan tähteä, Muumi-peliä ja Pekka-pelikortteja.