Agoda.fi

Agoda juhlistaa taidetta Pariisin syysfestivaaleilla

Lehdistötiedote   •   Syys 02, 2010 15:54 EEST

SINGAPORE (1. syyskuuta 2010)Agoda, Aasian globaali hotellivarauspalvelu ja osa Nasdaq-listattua Priceline.com:ia, julkaisee tänään hotellitarjouksia matkailijoille, jotka ovat suuntaamassa Ranskaan Festival d'Automne à Paris-tapahtumaan.

Festival d'Automne à Paris – Pariisin syysfestivaali – järjestetään 9. syyskuuta-31. joulukuuta. Festivaalin aloitti vuonna 1972 Ranskan silloinen kulttuuriministeri Michel Guy. Festivaali on vuotuinen tapahtuma, joka tarjoaa nykyaikaista oopperaa, teatteria, tanssia, elokuvia, kirjallisuutta, runoutta ja visuaalista taidetta.

Pariisin syysfestivaali on siitä erityinen, että se edistää taiteellisia kokeiluja keskittymällä erityisesti vieraisiin kieliin ja ei-länsimaisiin luoviin töihin. Koko kauden kestävä ohjelma houkuttelee tuoretta materiaalia uranuurtavilta uusilta taiteilijoilta ja esiintyjiä ympäri maailmaa sekä tilaustöitä tunnetuilta tuotantoyhtiöiltä.

Tämä 39. Pariisin syysfestivaali lupaa tarjota laajan ja mutta tarkkaan valitun kirjon esiintyjiä rikastaakseen ja valistaakseen vierailijoitaan. Tämän vuoden ohjelma sisältää kaikkea aina perinteisistä intialaisista 'baithak'- konserteista nykyaikaisiin Hamletin tuotantoihin. Lippujen hinnat vaihtelevat 8- 36 euron välillä. Esitykset pidetään monissa ikonisissa paikoissa ympäri Pariisia kuten Pompidou-keskus, Pariisin Ooppera ja Opera Bastille.

Vuoden 2010-ohjelman kohokohtiin kuuluu Toshiki Okadan lyhytohjelmia japanilaisesta nyky-yhteiskunnasta, ilmaisnäytös Mozartin “The Tragedy of Carmen” Peter Brookin tulkitsemana ja monia tanssiesityksiä tunnetulta Merce Cunningham Dance Companylta. Lisätietoja festivaaleista tai aikataulusta saat osoitteesta www.festival-automne.com.

Agoda on varmistanut kaikille budjeteille sopivia erikoistarjouksia Pariisin hotelleihin Festival d'Automne-tapahtumaan.

Hotel du Prince Eugene – 2 tähteä

Normaalihinta 110 €. Agodan hinta alkaen 93 €. Varaa vähintään 3 yötä ja saat 15% alennuksen. Voimassa 31.10.2010 asti.

Bastille Charonne Hotel – 2 tähteä

Normaalihinta 121 €. Agodan hinta alkaen 108 €. Varaa mikä tahansa huone ja saat 10% alennuksen. Voimassa 31.10.2010 asti.

Paris Est Lafayette Hotel – 3 tähteä

Aikaisen varaajan etu! Normaalihinta 140 €. Agodan hinta USD 127 €. Varaa kahden-tai kolmen hengen huone 30 päivää ennen ja saat 10% alennuksen. Voimassa 30.12.2010 asti.

Beauchamps Hotel – 4 tähteä

Säästä 20%. Normaalihinta 288 €. Agodan hinta alkaen 246 €. Voimassa kaikille huonetyypeille.

Millennium Opera – 4 tähteä

Normaalihinta 237 €. Agodan hinnat alkaen 189 €. Varaa vähintään 3 yötä ja saat 20% alennuksen. Voimassa kaikille huonetyypeille.

Victoria Palace – 4 tähteä

Viime hetken tarjous! Normaalihinta 328 €. Agodan hinnat 255 €. Varaa viiden päivän sisällä saapumisesta ja saat 22% alennuksen. Voimassa 1.9-30.12.2010.

Le Burgundy – 5 tähteä

Huipputarjous! Normaalihinta 453 €. Agodn hinta 411 € Standard-, Deluxe-ja Juniorisviitti tasojen huoneille.

Lisätietoa Agodasta saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen PR@agoda.com.