Ahlstrom

Ahlstrom korottaa graafisten ja pakkaustuotteidensa hintoja maailmanlaajuisesti

Lehdistötiedote   •   Kesä 07, 2011 12:31 EEST

Ahlstrom, globaali korkealaatuisten materiaalien valmistaja, korottaa graafisten ja pakkaustuotteidensa hintoja maailmanlaajuisesti johtuen raaka-aine-, kemikaali- ja energiakustannusten noususta. Hinnankorotukset koskevat kaikkia yhtiön graafisia ja pakkaustuotteita maailmanlaajuisesti ja ne tulevat voimaan 1.7.2011 alkaen. Korotusten taso riippuu tuotteesta sekä markkina-alueesta ja on korkeintaan 10 prosenttia. Tarkemmista yksityiskohdista keskustellaan asiakkaiden kanssa. Ahlstromin graafiset ja pakkaustuotteet ovat osa Label and Processing -liiketoiminta-aluetta ja niiden lopputuotteisiin kuuluvat mm. metalloidut juomapakkausten etiketit, joustopakkaukset, ikkunakirjekuoret ja liimattavat viestilaput. Lisätiedot: Thibault de Carayon Vice President, Graphics & Packaging Puh. +33 1 49 74 49 64,thibault.decarayon@ahlstrom.com Liisa Nyyssönen Viestintäjohtaja Puh. 010 888 4757,liisa.nyyssonen@ahlstrom.com Jakelu: Päämediat www.ahlstrom.com Ahlstrom lyhyesti Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, tapeteissa, kosteuspyyhkeissä, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. 5 700 työntekijäämme palvelevat asiakkaita 26 maassa, kuudessa maanosassa. Vuonna 2010 Ahlstromin liikevaihto oli 1,9 mrd euroa. Yhtiön osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ahlstrom Oyj via Thomson Reuters ONE [HUG#1521653]