ebookers

Ainutlaatuinen toiminto näyttää halvimmat

Lehdistötiedote   •   Loka 04, 2010 11:54 EEST

Ebookersin suosittuun Best Price -konseptiin on nyt lisätty uusi ainutlaatuinen toiminto, Hintakartta. Hintakartta näyttää selkeällä kartalla halvimmat kohteet ja ajankohdat viikonloppumatkoille sisältäen lennot ja hotellin perustuen asiakkaan omiin toivomuksiin lähtöpaikasta, hinnasta ja lennon kestosta.

– Kukaan muu ei pysty tarjoamaan vastaavaa matkan suunnittelumahdollisuutta. Matkojen hakukoneet perustuvat tavallisesti oletukselle, että matkustaja tietää aina valmiiksi matkakohteen ja matkustuspäivän, mikä ei vastaa todellisuutta, ebookersin markkinointijohtaja Pelle Svensson sanoo.

Hintakarttaa on ennen lanseerausta beta-testattu asiakkaiden avulla.

– Näin olemme voineet hioa sen toimintoja ja saada myös todellista näyttöä siitä, että asiakkaat todella arvostavat Hintakarttaa ja muita Best Price -toimintojamme. Matkustajien arviot ovat olleet lähes yksinomaan myönteisiä tai niissä on toivottu toimintojen kehittämistä edelleen, Pelle Svensson jatkaa.

Ebookers.fi jatkaa uusien toimintojen kehittämistä ja parantaa nykyisiä työkaluja entisestään. Siksi kehotamme kaikkia edelleen kertomaan mielipiteitään sekä esittämään kommentteja ja ehdotuksia.

Tutustu Hintakarttaan: http://matkat.ebookers.fi/hintakartta/
Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi Facebookissa: http://www.facebook.com/ebookers.fi ja
Twitterissä: http://www.twitter.com/EbookersFI

Lisätietoja antaa:
Pelle Svensson, Head of Marketing, Nordics & Benelux
+46 708-12 04 80
+46 8-555 122 07
pelle.svensson@ebookers.com

Tietoa meistä – ebookers.fi
Oy Ebookers Finland Ltd, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999 alkaen, on Suomen johtava nettimatkatoimisto. Ebookersin suomalainen henkilökunta palvelee asiakkaitaan internet-sivuston lisäksi Helsingin keskustan katumatkatoimistossa, jossa myös puhelinpalvelu sijaitsee. Ebookersin Suomen toimistossa on 40 työntekijää. Vuoden 2008 liikevaihto oli 83 milj. Eur, kasvu oli 27%:ia verrattuna vuoteen 2007. Ebookers kuuluu maailman johtavaan matkailukonserniin nimeltä Orbitz Worldwide, joka on listattu New Yorkin pörssissä (NYSE: OWW).