Lekmer.fi

ALE-suosikeista jopa -70% / Voita elokuvalippuja Star Wars: Episode 1-elokuvaan / Färg & Form-tapettit vihdoin saapuneet / Concord ja Angelin ensimmäiset kevätuutuudet ovat saapuneet

Lehdistötiedote  •  2012-01-12 16:05 EET

Lekmer.fin uusi vuosi alkaa, tai oikeastaan jatkuu suurella alennusmyynnillä. Vielä voi tehdä mahtavia löytöjä tuhansista tuotteista, joista osa on alennettu jopa -70 %. Uutuustuotteena meiltä löytyy Färg & Formin uusi tapetti kokoelman, Moln. Ensimmäiset kevätuutuudet ovat saapuneet ja tietenkin löytyy myös uusi Facebook-kilpailu. Tällä kertaa aiheena on Star Wars!

Kilpaile ja voita elokuvalippuja Star Wars: Episode 1-elokuvaan + Star Wars-tuotteita
Lekmer.fin Facebook-sivulla on mahdollisuus voittaa elokuvalippuja Star Wars elokuvaan Star Wars: Episode 1 - Pimeän uhka joka näytetään 3D:nä. Kilpaile Facebookissa ja voita elokuvalippuja Star Wars-elokuvaan sekä muita Star Wars-tuotteita!

Lekmeristä - Lelukauppa netissä
Lekmer on lelukauppa netissä. Lekmer tarjoaa korkean käytettävyyden, nopeat toimitukset, laadukasta palvelua ja turvallisia, luotettavia ja suosittuja leluja lapsille oikeaan hintaan. Lekmerin pyrkimys on nousta lelumarkkinointen johtavaan rooliin ja olla Pohjoismaiden suurin lelukauppa netissä.

Lekmer perustettiin tammikuussa vuonna 2006 ja kuuluu nyt CDON Group.

CDON Group - Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo
CDON Group on Pohjoismaiden johtava e-kauppatalo. Yritys johtaa monia e-kauppayrityksiä kuten viihdekaupat Cdon.com ja Bookplus.fi, lelukaupan Lekmer.fi, muotikaupat Nelly.com ja LinusLotta.com ja terveys/liikuntakaupat Fitnesstukku.fi ja Bodystore.com.

E-kauppapaikat:
CDON.COM