CKE Restaurants, Inc

Amerikan johtava hampurilaisketju Carl’s Jr. laajentaa Pohjoismaihin

Lehdistötiedote   •   Marras 29, 2011 12:28 EET

Tanskalainen konsulttiyritys PS4 hakee franchise-kumppaneita

CARPINTERIA, Kalifornia - 20. syyskuuta, 2011 – Amerikan johtava hampurilaisketju Carl´s Jr.® ilmoitti tänään suunnitelmistaan laajentaa toimintaansa Tanskaan, Suomeen, Norjaan ja Ruotsiin. CKE Restaurants, Inc.:n omistama Carl’s Jr. tunnetaan luokkansa parhaista annoksista, jotka jatkuvasti päihittävät kilpailijat. Yhtiö etsii yhteistyössä tanskalaisen konsulttiyritys PS4 Franchise Partnerin kanssa Pohjoismaista ensiluokkaisia ehdokkaita franchise-ottajiksi muodostaakseen arvostetun ja kannattavan ravintolaryhmän.

Carl´s Jr.:lla on yli 3 150 ravintolaa 23 maassa, kuten Kiinassa, Turkissa, Puolassa, Venäjällä ja Meksikossa, joten sillä on paljon onnistuneita kokemuksia kansainvälisestä laajentumisesta.

”Olemme tutustuneet huolellisesti alueeseen ja uskomme, että Carl´s Jr.:n brändi kiehtoo heti laatutietoisia pohjoismaisia kuluttajia”, sanoi Ned Lyerly, Executive Vice President of Franchise Development CKE Restaurants. ”Oikeiden franchise-kumppaneiden avulla Carl´s Jr. -ravintolaketjut luovat myös tuhansia työpaikkoja Pohjoismaiden markkinoille.”

Avotulella hiiligrillattujen 100-prosenttisten Black Angus -naudanlihahampurilaisten lisäksi Carl´s Jr. tarjoaa myös muita erittäin laadukkaita tuotteita, kuten hiiligrillattua kananrintaa, irtojäätelöstä valmistettuja pirtelöitä ja käsin leivitettyjä kanaleikkeitä, joiden maku, laatu ja innovatiivisuus ovat jatkuvasti alansa huippua. Taloudellisen laskukauden aikana yritykset ovat tinkineet laadusta ja laskeneet hintoja, mutta Carl´s Jr.:n filosofiana on, että laadusta ei tingitä. Brändi on aina keskittynyt ensiluokkaisiin ainesosiin ja makuun sekä tunnetaan rauhassa nautittavasta ravintolatasoisesta ruoasta pikaruokapaikan hinnoilla ja kätevyydellä. ”Tämä strategia, jota markkinointiosaamisemme, kuten läpimurron tehneet mainoskampanjamme, tukevat, on saanut kannatusta niiden nykypäivän kuluttajien keskuudessa, jotka edelleen tulevat sankoin joukoin ravintoloihimme lyömättömän laadun, maun, arvon ja palvelun ansiosta”, Ned Lyerly kertoo.

Carl´s Jr. tunnetaan huomiota herättäneistä TV-mainoksista, joissa on esiintynyt julkisuuden henkilöitä, kuten Paris Hilton, Padma Lakshmi ja Kim Kardashian. Brändi osaa erottua joukosta ja vedota nuorten nälkäisten kuluttajien kohderyhmään.

Lisätietoja:

Bo Zoffmann
PS4 FranchisePartner

Ned Lyerly
EVP Global Franchise Development
CKE Restaurants, Inc.

Tietoja Carl´s Jr. –yhtiöstä
Carl´s Jr. viettää 70-vuotisjuhlavuottaan pikaruoka-alalla. Vuonna 1941 Los Angelesissa, Kaliforniassa yksittäisestä nakkisämpyläkärrystä alkunsa saanut yritys on nykyisin CKE Restaurants, Inc.:n (Carpinteria, Kalifornia) kokonaan omistama tytäryhtiö. Tilikauden 2012 ensimmäisen neljänneksen loppuun mennessä CKE:llä oli yhteensä 3 182 franchise-, lisenssi- tai yhtiön hoitamaa ravintolaa 42 osavaltiossa ja 23 maassa, mukaan lukien 1 262 Carl’s Jr. ravintolaa ja 1 909 Hardee’s®-ravintolaa. Lue lisää CKE-ravintoloista osoitteesta www.ckr.com tai brändistä osoitteesta www.carlsjr.com. Carl’s Jr.:n löytää sosiaalisesta mediasta sivuilta www.facebook.com/carlsjr, www.twitter.com/carlsjr ja www.youtube.com/carlsjr.