Unibet Suomi

Anastassia ennakkosuosikkina Huippumalli haussa -kisaan

Lehdistötiedote   •   Huhti 02, 2009 15:51 EEST

Huhtikuun 13. päivänä Nelosella starttaavan Suomen Huippumalli haussa -kilpailun tämänvuotinen ennakkosuosikki on lapualainen matkailualan opiskelija Anastassia. Peliyhtiö Unibetin kerroin Anastassian voitolle on 5,00. Kilpasisko Suvi hengittää niskaan kertoimella 6,00, ja sekä Essi että Inka saavat kertoimen 7,00.

Suomen Huippumalli haussa on kotimainen ohjelmasarja, jossa yksitoista kaunista nuorta naista tavoittelee uraa mallimaailman huipulla. Nyt nähtävä tuotantokausi on järjestyksessään toinen.

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa
www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.