Unibet Suomi

Antti Tokkari: Kitee kiihkeän ottelun ennakkosuosikki

Lehdistötiedote   •   Heinä 10, 2009 18:01 EEST

Pesäpallokenttien väriläiskä, nelinkertainen Itä-Länsi-pelaaja Antti Tokkari toimii Unibetin pesäpalloasiantuntijana ja antaa vihjeitä Superpesiksen mielenkiintoisimmista otteluista. Pienoinen ennakkosuosikki Kiteen Pallo saa vieraakseen aina vaarallisen Sotkamon. Tokkarin mukaan kysymysmerkkinä ovat Kiteen nuoret miehet, jotka joutuvat Sotkamon armottomaan pommitukseen. Tokkarin vihjeet www.unibet.com

Tiistaina 7.7.2009 Kitee-Sotkamo 18.00

Huikean alkukauden pelannut Kiteen Pallo saa vieraakseen kestomenestyjä Sotkamon. Sotkamon peli ei edelleenkään ole ollut sillä tasolla, mitä on odotettu. Kausiennakoissa Kiteen povailtiin jäävän sarjan peräpäähän, mutta joukkueen esitykset ovat olleet niin loistavia, että se kamppailee yllättäen sarjan kärkisijoista.

Ottelussa on pienimuotoisen klassikon ainesta, sillä vuosien 1999–2006 kultamitalit matkasivat aina joko Kiteelle tai Sotkamoon. Seurat ovat siis selvitelleet välejään kovissakin paikoissa, ja siksi tunnelautausta näihin otteluihin riittää varmasti.

Lähtökohtaisesti Kiteetä voitaneen pitää pienoisena ennakkosuosikkina kotikentällään, mutta Sotkamon vaarallisuus on aina muistettava. Kiteen kentästä ei ole löytynyt varsinaista heikkoa kohtaa tällä kaudella, mutta siellä on kokemattomia nuorukaisia. Jos nuoret miehet kestävät sotkamolaisten armottoman pommituksen, Kitee on vahvoilla.

Luvassa on varmasti vähäjuoksuinen ja ulkopelivoittoinen kamppailu. Viilenevä sää ei ainakaan helpota pallon lyömistä. Kotijoukkue on mielestäni pienoinen suosikki, joten pelimerkiksi voisi kokeilla ykköstä pienellä risti-varauksella. Kitee on tänä kesänä ollut niin vakuuttava, että Sotkamon puhdas voitto olisi jättiyllätys.

Pesäpallo Kertoimet
Superpesis vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.