Unibet Suomi

Antti Tokkari palaa syöttölautasen reunalle

Lehdistötiedote   •   Heinä 20, 2009 18:06 EEST

Nelinkertainen Itä-Länsi-pelaaja Antti Tokkari tekee lyhyen paluun lukkariksi raahelaisen Pattijoen Urheilijoiden riveihin. Pelikenttien väriläiskä on toiminut tällä kaudella peliyhtiö Unibetin pesäpalloasiantuntijana, mistä tehtävästä hän pitää taukoa viisi peliä kestävän sopimuksensa ajan.

Antti Tokkari odottaa innolla lyhyttä pestiä Pattijoen lukkarina. Koska joukkueen ulkopelistä on viime aikoina ollut tempo kateissa, Tokkarin peliäly ja tarmo tulevat tarpeeseen. Vaikka Tokkari ei ole vähään aikaan tehnyt lajiharjoituksia, hän on pelannut muutamia otteluita alasarjoissa, joten aivan kylmiltään hän ei joudu lähtemään tiukasti etenevään Superpesikseen. Sarjassa haetaan asetelmia pudotuspeleihin kiihkeästi.

– Ongelmat ulkopelissä ovat helpottaneet vastustajien pelaamista liikaa. Toivon ennen kaikkea, että pystyisin auttamaan joukkuetta palauttamaan uskon sekä vanhan tutun liikkeen ulkopeliin. Oma lukkarointini on aina perustunut vahvasti pään sisällä tapahtuviin asioihin, röyhkeyteen ja hyvään vastustajan pelin lukemiseen. Uskon, että jatkan samoilla vahvuuksilla, vaikka aluksi pelirytmissä saattaa olla pientä hakemista. Toisaalta ensimmäinen peli sunnuntaina sujui todella lupaavasti, Tokkari kertoo.

Sunnuntaina lupauksia antoi erityisesti Pattijoen ulkopeli, kun vain muutama pieni virhe Oulua vastaan vei täyden pistepotin. Kokonaisuutena Pattijoki näyttää olevan äärettömän kovassa vireessä. Kovan etenijän, Sami Haapakosken, johdolla sisäpeli rullaa konemaisesti.

– Pattijoen varsinainen lukkari, Kososen Topi, puolestaan saa nyt hetken keskittyä peleissä pelkästään sisäpeliin. Vastustajien kannalta se on vaarallinen tilanne, Tokkari toteaa.

Superpesiksen lähikierroksilla luvassa onkin jännittävää nähtävää.

– Vimpeli on kovassa vireessä, ja samalla Kitee ehkä hieman laskusuunnassa. Viimeisistä pudotuspelipaikoista käydään lähipäivinä kovia vääntöjä, joista esimerkiksi Oulun ja Nurmon taistelua kannattaa seurata ensi lauantaina.

Unibetin Kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.