AC-Sanafor

AQVIA mukana Roosa nauha -kampanjassa

Lehdistötiedote   •   Syys 16, 2010 01:40 EEST

AQVIA osallistuu lokakuussa järjestettävään Roosa nauha -kampanjaan. Kampanjan ajan AQVIA-hiilihapotuslaitetta saa Roosa nauha -kuosilla, ja myytyjen laitteiden tuotosta osa lahjoitetaan rintasyöpätutkimukseen ja -neuvontaan.

AQVIA Exclusive Crème -hiilihapotuslaite saa tyylikkään Roosa nauha -kuosin kampanjan ajaksi. Pakkauksessa on tällöin mukana Roosa nauha -rusetti (tarra) sekä ylimääräinen pinkinvärinen suojakansi. Jokaisesta myydystä AQVIA Roosa nauha -laitteesta AGA lahjoittaa 20 euroa rintasyöpätutkimukseen ja -neuvontaan.

– Roosa nauha -kampanjassa on mukana monia hyviä yrityksiä ja tuotteita joka vuosi. Meille on tärkeää, että AGAn tapaan uusia yrityksiä lähtee vuosittain mukaan kampanjaan. Laadukkaiden tuotteiden avulla saamme näkyvyyttä ja näin kerättyä enemmän varoja, kertoo Roosa nauha -kampanjasta vastaava Kaija Laitinen.

– AQVIAn tuotteisiin liittyy läheisesti hyvinvointi ja elämänlaatu. Mielestämme Roosa nauha -kampanja edustaa näitä samoja asioita ja näin löysimme mainion tavan tukea Syöpäsäätiön tekemää arvokasta työtä, kertoo Key Account Manager Helena Tanskanen AGAlta.

Lokakuun ajan AQVIAn Facebook-sivuilla löytyy tietoa kampanjan etenemisestä ja tapahtumista. Lisäksi kaikkien sivun fanien kesken arvotaan AQVIA Exclusive Créme -hiilihapotuslaite.

Roosa nauha -kampanjalla kerätään varoja Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon, josta jaetaan rahaa rintasyöpätutkimukseen ja neuvontatyöhön. Roosa nauhan taustalla on kansainvälinen Pink ribbon -kampanja. Suomessa kampanja on järjestetty vuodesta 2003 lähtien.

AQVIA Roosa nauha -hiilihapotuslaitteiden myyntihinta on 139 euroa ja niitä myyvät muun muassa Stockmann-tavaratalot. Roosa nauha -laitteita on myynnissä vain rajoitetun ajan, alkaen 1.10.2010.

Lue lisää osoitteissa www.aqvia.fi ja www.roosanauha.fi

Lisätietoja, kuvia AQVIA-tuotteista sekä tuotteita kokeiltavaksi:

Oy AGA Ab

Johan Lindholm                                                                 Helena Tanskanen

Puh:               010 242 0245                                              010 242 0549

Sähköposti:     johan.lindholm@fi.aga.com                          helena.tanskanen@fi.aga.com