ASPO Oyj

ASPO PIDENTÄÄ LUOTTOSOPIMUKSEN LAINA-AIKAA

Lehdistötiedote   •   Marras 29, 2011 15:10 EET

ASPO Oyj     PÖRSSITIEDOTE   29.11.2011 klo 14.30 Aspo Oyj on allekirjoittanut sopimuksen, jolla pidennetään 26.11.2012 erääntyvän 20 miljoonan euron luottosopimuksen laina-aikaa. Uusi eräpäivä on 29.11.2013. Lisäksi allekirjoitettu sopimus sisältää option laina-ajan pidentämisestä enintään kahdella vuodella. Luotonantaja on Merchant Banking, Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ). Allekirjoitettu sopimus yhdessä 19.10.2011 julkaistun 20 miljoonan euron valmiusluottolimiitin kanssa muuttaa yhtiön lainasalkun maturiteettia siten, että vuonna 2012 ei eräänny yhtään merkittävää luottosopimusta. ASPO Oyj Aki Ojanen toimitusjohtaja Lisätiedot: Rahoitusjohtaja Harri Seppälä, puh. +358 9 5211, +358 400 617 201,harri.seppala (a)aspo.com Aspo on monialayhtiö, joka omistaa ja kehittää liiketoimintoja Pohjois-Euroopan lisäksi kasvumarkkinoilla keskittyen vaativiin B-to-B -asiakkaisiin. Vahvojen yritysbrändiemme, ESL Shipping, Leipurin, Telko ja Kaukomarkkinat, tavoitteena on olla toimialojensa markkinajohtajia. Ne vastaavat omasta toiminnastaan, asiakassuhteistaan ja niiden kehittämisestä. Kokonaisuutena ne tuottavat Aspon liikearvon. Aspon konsernirakennetta ja liiketoimintoja kehitetään pitkäjänteisesti ilman ennalta määriteltyä aikataulua. JAKELU: NASDAQ OMX Helsinki Keskeiset tiedotusvälineet www.aspo.fi This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Aspo Oyj via Thomson Reuters ONE [HUG#1567244]