Aspocomp Group

ASPOCOMP GROUP OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN MITÄTÖINTI

Lehdistötiedote   •   Joulu 15, 2011 09:44 EET

Aspocomp Group Oyj Pääomatapahtuma ASPOCOMP GROUP OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN MITÄTÖINTI Espoo, Suomi, 2011-12-15 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Aspocomp Group Oyj, Pörssitiedote, 15.12.2011 klo 9.00 Aspocomp Group Oyj on mitätöinyt omia osakkeitaan 5 kappaletta. Osakkeiden mitätöinnillä osakkeiden lukumäärä saadaan kymmenellä jaolliseksi, jotta 28.11.2011 julkaistun ylimääräisen yhtiökokouskutsun kohdan 6 mukainen hallituksen ehdotus osakkeiden yhdistämisestä on mahdollista toteuttaa. Osakkeiden määrän muutos on merkitty kaupparekisteriin 15.12.2011. Aspocomp Group Oyj:n osakkeiden määrä on mitätöinnin jälkeen 62.179.480 kappaletta. Espoossa 15.12.2011 ASPOCOMP GROUP OYJ Sami Holopainen toimitusjohtaja Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Sami Holopainen, puh.             (09) 59 181      , sami.holopainen(at)aspocomp.com. www.aspocomp.com Aspocomp: Tuotesuunnittelun joustavuutta Aspocomp myy ja valmistaa korkean teknologian piirilevyjä. Aspocompin tuotteita käytetään elektroniikkateollisuudessa, muun muassa tietoliikenneverkoissa, mobiililaitteissa, autoissa ja erilaisissa teollisuussovelluksissa.