Unibet Suomi

Atik Ismail: Harjulla muhii tänään yllätys

Lehdistötiedote   •   Heinä 30, 2009 18:15 EEST

Peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija Atik Ismail ennustaa, että JJK:n uskollinen kotiyleisö kannustaa jyväskyläläisjoukkueen yllätysvoittoon.

Tänään televisioitavassa pelissä JJK kohtaa Pasi Rautiaisen valmentaman TPS:n, jonka itseluottamus on kohonnut huikeisiin mittasuhteisiin. Pasi osaa valmentaa, ja kun siihen lisätään verbaalinen sanansäilä, ei ole epäilystäkään, kuka on Veikkausliigan värikkäin valmentaja.

Vaikka Pasi on vähätellyt haastatteluissaan mestaruusmahdollisuuksia, totuus lienee, että Pasilan Keeganilla on kullankiilto silmissään. Joten paineita riittää Tepsin leirissäkin. JJK on puolestaan pelannut pirteästi kotikentällään. Yleisöä on käynyt mukavasti, ja siitä on apua. Myös uusi vahvistus Hristov on tuonut kokemuksellaan rauhallisuutta jyväskyläläisten peliin.

Kotijoukkueen kerroin 5.50 houkuttelee. JJK:n on pidettävä pakka kasassa ja pelattava maltillisesti. Laitalinkkien on autettava puolustajia taitavien turkulaisten pysäyttymisessä. Minä uskon, että vahvassa vireessä oleva Tommi Kari tekee voittoon tarvittavan maalin - yllätysykkönen siis!

Jalkapallo kertoimet
Unibetin Vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.