Unibet Suomi

Atik Ismail: Hongan ja TPS:n vääntö jää ilman ratkaisua

Lehdistötiedote   •   Heinä 10, 2009 18:17 EEST

Tänä iltana TPS matkustaa Espooseen ottamaan mittaa FC Hongasta. Peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija Atik Ismail uskoo, ettei joukkueista kumpikaan selviydy voittajaksi.

Illan ottelussa kohtaa kaksi erittäin kovatasoista joukkuetta. Ottelusta tullee tasainen, sillä Honka on sarjassa viidentenä ja TPS kolmantena.

Honka on paukuttanut sarjassa eniten maaleja, ja joukkueen paras maalintekijä Hermanni Vuorinen on tehnyt jo yhdeksän maalia. Hongan hyökkäys on ollut tehokasta koko alkukauden, puolustuspelissä taas on ollut epävarmuutta. Honka pelaa erittäin viihdyttävää jalkapalloa ja joukkueessa on hyvä aitseluottamus ja draivi päällä.

TPS on pelannut myös hyvän kauden, ja Pasi Rautiainen on saanut joukkueen pelaamaan hyvin viime aikoina. Mielenkiintoista on, kuinka hän järjestää keskikentän. Pasilla on käytettävissä erittäin laadukas joukkue, jossa on kokeneita pelimiehiä sekä nuoria tähtiä kuten Riku Riski, Kasper Hämäläinen sekä loukkaantumisesta toipunut Mika Ääritalo. Myös Babatunde Wusu on mielenkiintoinen pelaaja, jolta voi odottaa yllättäviäkin ratkaisuja hyökkäyksessä.

Lähtökohdat otteluun ovat mielenkiintoiset. Kumpikaan joukkue ei saa hävitä ottelua, sillä molemmat mielivät taistella kirkkaimmasta mitalista. Molempien joukkueiden hyökkäys on kunnossa, joten ottelu ratkenneekin puolustuspelaamisella, johon kumpikin joukkue kaipaa parannusta. Uskon ottelun olevan tasainen, ja tässä kohteessa pidänkin tasapeliä todennäköisimpänä lopputuloksena. Siispä X tälle!

Veikkausliiga vedonlyönti
Jalkapallo kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.