Unibet Suomi

Atik Ismail: Inter hakee pisteet Mansesta

Lehdistötiedote   •   Heinä 13, 2009 18:19 EEST

Tänään pelattavan kierroksen helmenä on viime vuosien mestareiden kohtaaminen. Peliyhtiö Unibetin jalkapalloasiantuntija Atik Ismail uskoo, että Inter hakee pisteet Tampere Unitedilta.

Turun Inter matkustaa Tampere Unitedin vieraaksi. Edellisellä kierroksella Inter hävisi HJK:lle 2-0. Tappion lisäksi Inter koki pahan takaiskun, sillä joukkueen ehdoton ykkösmaalivahti Patrick Bantamoi otti punaisen kortin. Maalissa nähtäneen debyyttinsä tekevä Kanadalainen David Monsalve. Maalivahti peli voi olla kysymysmerkki. Lisäksi Interiltä puuttuu taitava Mika Ojala, joka on edelleen loukkaantuneena. Inter ei ole vielä kertaakaan hakenut täyttä pistepottia Tampereelta. Tänään siihen on loistava mahdollisuus, turkulaisten tarvitessa pisteitä mestaruustaistoon.

TamUn peli on yskähdellyt koko kauden. Joukkue majailee häntäpäässä. Joukkueen suurin ongelma on ollut maalinteko. Hyökkääjät eivät ole saaneet palloa maaliin hyvistäkään paikoista. Kaiken lisäksi kokenut hyökkääjä Antti Pohja on todennäköisesti koko loppukauden sivussa. Myös maalivahti Mikko Kaven ja Tomi Petrescu ovat loukkaantuneina. Jari Niemen pelaaminen on epävarmaa. Paljon paineita kasaantuu hyökkääjä Jonne Hjelmin sekä Aleksei Kangaskolkan niskaan.

Uskon Interin olevan hallitsevampi joukkue ottelussa. Inter pelaa erittäin viihdyttävää jalkapalloa, jossa se pyrkii hallitsemaan palloa sekä lähtee nopeasti hyökkäyksiin. Se pystyy myös luomaan paljon maalipaikkoja. TamUn kannalta olisi äärimmäisen tärkeää, että Kangaskolkka ja Hjelm saisivat kunnolla maalihanat auki. Interin puolustus pystyy Nymanin johdolla pimentämään TamUn hyökkääjät. Tähän kohteeseen siis vierasvoitto, eli 2!

Jalkapallo Vedonlyönti
Unibetin kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.