Unibet Suomi

Atik Ismail: Pasi Rautiainen psyykkaa pisteet Turkkuseen

Lehdistötiedote   •   Heinä 20, 2009 18:21 EEST

Peliyhtiö Unibetin futisasiantuntija Atik Ismail uskoo, että viime aikoina reippaalla tuulella ollut Pasi Rautiainen psyykkaa Klubin kumoon kotiottelussa. Veikkausliigan tulevalla kierroksella on yllätyksiä ilmassa.

JJK - FC Inter: 1
Inter hävisi kotonaan Mestareiden liigan karsinnassa moldovalaiselle joukkueelle. Niukasti, ja sillä siisti. Viime vuoden mestarin ote on ollut hämmästyttävän vaisu. Se toki tiedetään, että mestaruutta on aina vaikea puolustaa. Tulokas JJK:n peli ailahtelee myös. Parhaimmillaan se pelaa hyvää "kilpikonna"-peliä, puolustaa kiitettävästi ja hyökkää terävästi. Koska JJK:n kerroin houkuttelee, laitan tähän kohteeseen ykkösen! Interin ajatukset ovat tulevan viikon vieraspelissä Sheriffejä vastaan.

TPS - HJK: 1
Kun peli kulkee, sitä on mukava katsella. Pelissä on vastakkain kaksi hyvässä kunnossa olevaa joukkuetta. Pasi Rautiaisen komennon alla turkulaiset ovat nousseet vakavaksi mestariehdokkaaksi. Sillä välin kun joukkue on saanut huilia, Klubi kävi hakemassa tärkeän vierasvoiton Euroliigan karsinnoista. Klubin materiaali on leveä ja tasokas, joten Antti Muurisella on syytä hymyillä. Kesän kiivaassa ottelutahdissa leveästä ja tasokkaasta pelaajamateriaalista on hyötyä. TPS:n voitto Hakasta ei antanut varaa selityksille. Luvassa on todella mielenkiintoinen peli, jossa pienet asiat ratkaisevat. Uskon Pasin psyykkaavan pelaajansa siihen kuosiin, että pisteet jäävät Turkkuseen...

KuPS - FC Lahti: 1
Tähänkin kohteeseen haen reilusti yllätystä. Kups taisteli urhoollisesti tuulimyllyjä vastaan, kun se jopa hallitsi peliä ensimmäisellä jaksolla Klubia vastaan. Koljosen ja Ollon tolppakudit jäivät kuitenkin laihaksi lohduksi. Lahdella on kova rumba päällä: pelejä riittää, ja niukka vierastappio Euroliigassa pyörii väistämättä pelaajien päissä. Lahti on Litmasen myötä halukas etenemään mahdollisimman pitkälle Euroliigassa. Nyt on keltamustilla voiton paikka.

Veikkausliiga vedonlyönti
Loput jalkapallokertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.