Paf

Atletico de Madrid kohtaa IFK Mariehamnin 2. kesäkuuta

Lehdistötiedote   •   Huhti 24, 2009 15:11 EEST

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf on saanut valmiiksi yksityiskohdat vuoden huippuotteluun Wiklöf Holding Arenalla Maarianhaminassa.

- Olemme ylpeitä, että olemme voineet vaikuttaa siihen, että espanjalainen suurseura Atletico de Madrid kohtaa IFK Mariehamnin 2.6. klo 20.00 alkaen, sanoo Pafin toimitusjohtaja Lars Porko.

Paf tarjoaa vuoden huippuottelun Ahvenanmaalla

Paf on La Liga-seura Atletico de Madridin virallinen sponsori. Seuralla on mm. yhdeksän Espanjan mestaruutta ja saman verran cup-voittoja. Tällä hetkellä tämä espanjalainen suurseura on liigassa seitsemännellä sijalla.

Jokin aika sitten Paf lanseerasi uuden pelisaitin Espanjassa, joka on kohdistettu Atletico de Madridin faneille ympäri maailman.

Kiitos Pafin yhteistyön tämän espanjalaisen suurseuran kanssa, tähtiä vilisevä joukkue tulee Ahvenanmaalle tiistaina 2.6. kohtaamaan IFKn Wiklöf Holding Arenalla.

- Tämä tarkoittaa sitä, että Pafin peliasiakkaat Pohjolassa ja Espanjassa voivat pelata Paf.comilla ja voittaa Ahvenanmaan matkoja katsomaan huippupeliä ja ehkä samalla tapaamaan joitain huippupelaajia, huomauttaa Pafin PR-päällikkö Krille Mattson.

Atletico de Madridin kaupallinen johtaja Juan Carlos Moya toteaa, että seuraa odottaa innolla Pohjolan kokemusta ja tietysti ennen kaikkea Pafin kotisaari Ahvenanmaan. näkemistä.
- Odotamme jännittävää ja viihdyttävää ottelua IFKta vastaan ja paljon yleisöä.

IFK Mariehamn huolehtii ottelujärjestelyistä ja lipunmyynnistä.
- Teemme parhaamme luodaksemme kansanjuhlan. On ainutlaatuista, että voimme tarjota ahvenanmaalaisille ja pohjoismaisille katsojille espanjalaisen suurjoukkueen WHAlla. Tämä on tähän mennessä suurin kansainvälinen ottelu, jonka IFK on pelannut, toteaa IFKn kaupallinen johtaja Thomas Fonsell.

Lipunmyynti alkaa toukokuun 4. päivä.

Lisää tietoja:

Krille Mattsson
PR-päällikkö, Paf
krille.mattsson@paf.com

Ottelu on jo pelattavissa Paf.comilla:

IFK Mariehamn - Atletico de Mardid
1) 4.10 X) 3.60 2) 1.70

Lyhyesti Atletico Madridista:
Atletico Madrid on menestyksellinen espanjalainen seura, joka perustettiin jo 1903. Seuralla on tähän mennessä yhdeksän Espanjan liigamestaruutta, joista viimeisin kaudelta 1995-96 ja yhtä monta Espanjan cup-mestaruutta, viimeisin vuodelta 1996.

Vuonna 1985 Atletico voitti Espanjan supercupin eli ottelun edellisen kauden liigamestarin ja cup-voittajan välillä. Seura voitti myös Euroopan cupin 1961-62 ja maaosien välisen cupin 1994. Viime kaudella seura sijoittui neljänneksi ja pääsi täten Mestareiden Liigan karsintakierrokselle, pääsi mukaan ligaan eikä hävinnyt siinä yhtään ottelua, vaan hävisi kahdeksasosafinaalin Portolle vierasmaalisäännöllä.

Kotikenttä on Vicente Calderon, jossa on tilaa 54.851 katsojalle. Kentälle myydään vuosittain noin 44.000 kausikorttia.

Atelitico Madridia johtaa Abel Resino. Pelipuolella on maailmantähtiä kuten Tsekin EM-puolustaja Tomas Ujfalusi, Portugalin EM-keskikettäpelaaja Simao, aiempi Liverpoolin pelaaja Luis Garcia, Atleticon ja Argentiinan maajoukkuekapteeni Maxi Rodriguez sekä hyökkääjäkaksikko Diego Forlan ja Sergio "Kun" Aquero. Viimeksi mainittu oli voittamassa olympiakultaa Argenttinalle ja hän on Diego Maradonan vävy.

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut yleisölle turvallisia ja viihdyttäviä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluu peliautomaatteja, bingopelejä, arpoja, pokeria, kasinopelejä, taitopelejä ja vedonlyöntiä erittäin kilpailukykyisin kertoimin internetissä, laivoilla sekä Ahvenanmaalla. Pelitoiminnan ylijäämä lahjoitetaan yleishyödyllisiin kohteisiin. Vuonna 2007 Paf-konsernin liikevaihto oli 105 miljoonaa euroa, ja liikevoitto 42 miljonaa euroa. Yhtiöllä on yli 400 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa, Madridissa ja Lontoossa. Lisätietoja osoitteesta www.paf.com

Paf • PL 241, AX-22 101 MARIEHAMN, Åland, FINLAND • Puh. +358 18 24 200, Faksi +358 18 22 030 • S-posti: info@paf.com