Suomen Liikematkayhdistys ry

Auni Karekari jatkaa FBTA:n hallituksen puheenjohtajana 2012

Lehdistötiedote  •  2011-11-25 15:47 EET

Suomen Liikematkayhdistys ry FBTA:n syyskokous keräsi eilen 24.11. yli 90 jäsenkunnan edustajaa yhteisten asioiden äärelle hotelli Hilton Helsinki Kalastajatorpalle.

Sääntömääräisessä syyskokouksessa valittiin hallituksen puheenjohtajaksi uudelle jo kolmannelle 1-vuotiskaudelle yksimielisesti nykyinen puheenjohtaja Auni Karekari, palvelupäällikkö, Kesko Oyj.

FBTA:n hallitukseen 2012 valittiin uusina ostajajäseninä 2-vuotistoimikaudeksi Nathalie Siivola, hallintopäällikkö, Enfo Oyj sekä Antti Laakso, Head of Procurement, Aalto-yliopisto. Lisäksi hallitukseen valittiin ostajajäsenkunnasta erovuoroisista uudelleen Minna Torppa, Travel Manager, Puolustusministeriö.

Hallituksessa ostajajäsenistä jatkavat toista vuottaan Johanna Peitsara, Travel Manager, ABB Oy sekä Anna-Maija Karvonen, Travel Manager, Finpro ry.

Partnerijäsenkunnan edustajiksi 2012 hallitukseen tulivat valituksi Teemu Tuomarla, Head of Consulting & Solutions, CWT Kaleva Travel sekä Kaj Järvinen, Sales Director, Micros-Fidelio Nordic.

Vuoden 2011 päättyessä paikkansa FBTAn hallituksessa jättävät erovuoroisest Taina Saarikoski, Executive Assistant, Travel Manager, Tekla Oyj,  Eija Into-Koivisto, palvelupäällikkö, VTT sekä Minna Tuorila, kaupallinen johtaja, Suomen Matkatoimisto Oy.

FBTA hallitus 2012:
Auni Karekari, palvelupäällikkö, Kesko Oyj
Johanna Peitsara, Travel Manager, ABB Oy
Anna-Maija Karvonen, Travel Manager, Finpro Oy
Minna Torppa, Travel Manager, Puolustusministeriö
Nathalie Siivola, hallintopäällikkö, Enfo Oyj
Antti Laakso, Head of Procurement, Aalto-yliopisto
Teemu Tuomarla, Head of Consulting & Solutions, CWT Kaleva Travel
Kaj Järvinen, Sales Director, Micros-Fidelio Nordic

Hallituksen esitykset v. 2012 toimintasuunnitelmaksi ja budjetiksi hyväksyttiin yksimielisesti.

Tämän vuoden syyskokouksessa oli aistittavissa suurta haikeutta toiminnanjohtaja Jutta Luoman hyvästellessä syyskokousväen hänen jäädessään eläkkeelle. Jutta Luoma on toiminut FBTA:n ja jo sen edeltäjän ELY ry:n toiminnanjohtajana koko yhdistyksen olemassoloajan.

Jutta Luoma johti syyskokousväen iloksi poikkeuksellisesti syyskokouksen puhetta, kun hän kaikki aikaisemmat vuodet on yleensä toiminut kokouksen sihteerinä. Sihteerin tehtäviä hoiti Jutta Luoman seuraajana kuun alussa aloittanut toiminnanjohtaja Sari Viljamaa.

Syyskokouksen jälkeen satakunta sekä kotimaisen että kansainvälisen matkahallinnon toimialan vierasta kokoontui Kalastajatorpan Merisaliin Jutta Luoman lämminhenkiseen läksiäisjuhlaan. Lukuisten kiitos- ja juhlapuheiden ja toistuvien aplodien saattamana Jutta Luoma päätti pitkän uransa matkahallinnon toimialan edunvalvojana.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom