YIT Oyj

Avaamme Pop Up -asuntomyymälän Järvenpään Pajalaan

Lehdistötiedote   •   Touko 02, 2014 09:00 EEST

YIT parantaa palveluaan Keski-Uudenmaan alueella avaamalla Järvenpään Pajalaan uudenlaisen Pop Up -asuntomyymälän. Avajaistapahtuma järjestetään sunnuntaina 4.5. klo 14–16.

Pop Up -asuntomyymälä on rakennettu kahdesta tilamoduulista, joista arkkitehti on suunnitellut asiakaspalvelukäyttöön sopivan kokonaisuuden. Se on tilapäinen rakennus, joka voidaan siirtää toiseen paikkaan tarpeen mukaan.  Pajalassa Pop Up -asuntomyymälä on arviolta kaksi vuotta.

”Haluamme parantaa asiakaspalveluamme Keski-Uudellamaalla, jossa YIT toteuttaa useita asuntokohteita vuosittain.  Tällä hetkellä myynnissä on YIT Koteja Järvenpään lisäksi Tuusulassa, Nurmijärvellä, Hyvinkäällä ja Mäntsälässä.  Lisäksi Sipoossa aloitimme juuri uuden rivitalokohteen ennakkomarkkinoinnin”, kertoo liiketoimintaryhmän johtaja Harri Isoviita YIT:stä.

YIT rakentaa Pajalan alueelle koteja noin 700 asukkaalle.  Rakentaminen on alkanut viime vuonna ja alue valmistuu arviolta vuonna 2020.

”Pajala soveltuu Pop Up -asuntomyynnille erinomaisesti, koska se sijaitsee Järvenpään keskustassa, vain lyhyen kävelymatkan päässä rautatieasemalta.  Se on helposti saavutettavissa myös lähikuntien asukkaille sekä niille, jotka eivät liiku omalla autolla”, perustelee Harri Isoviita.

Avajaistapahtuma järjestetään Pop Up -myymälässä sunnuntaina 4.5. klo 14–16.  Ohjelmassa on mm. tietoiskuja Pajalan alueen suunnitelmista sekä live-musiikkia X-Factor -kilpailun voittajan Elias Hämäläisen esittämänä.

Pop Up -asuntomyynti sijaitsee Kaskitien ja Seutulantien kulmauksessa ja on kevätkaudella avoinna kolmena päivänä viikossa maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 12–18.

Kuvamateriaalia: Pop-up asuntomyymälän kuvat »

Pajalan asuinalue: www.yitkoti.fi/pajala

Lisätietoja:

Liiketoimintaryhmän johtaja Harri Isoviita, YIT Asuntorakentaminen puh. 040 5533 833, harri.isoviita@yit.fi

YIT on rakennusalan edelläkävijä. Luomme parempaa elinympäristöä Suomessa, Venäjällä, Baltian maissa, Tšekissä ja Slovakiassa. Yli 100 vuoden kokemuksella olemme saavuttaneet vahvan markkina-aseman: Suomessa olemme suurin asuntorakentaja ja yksi suurimmista toimitila- ja infrarakentajista sekä Venäjällä merkittävin ulkomainen asuin- ja aluerakentaja. Visiomme on olla askeleen edellä – asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja henkilöstöstämme välittäen. Työllistämme yli 6 000 henkilöä seitsemässä maassa. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli noin1,9 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.yit.fi.