Teknikmagasinet

Avajaiset Turussa

Lehdistötiedote   •   Touko 29, 2012 15:03 EEST

3.5.2012 kello 9.00 avasi ylpeä myymäläpäällikko Iiro Mantere ovet Teknikmagasinetin uuteen myymälään Kauppakeskus Hansan Thaliassa, Turun ydinkeskustassa.

Uusi myymäläketju herätti varovaista kiinnostusta asiakkaissa avajaispäivänä, mutta jo seuraavana viikonloppuna oli myymälä tulvillaan asiakkaita tutustumassa Teknikmagasinetin laajaan valikoimaan. Avajaistarjousten joukossa oli valikoidut tuotteet kuvaamaan ketjun laaja valikoimaa ja mm. Samsung Galaxy Gio -löytyi alennuksien joukosta, joka olikin yksi suosikkituotteista. Myös jo klassikoksi muodostuneet MagnetiCubet, SpeedDevil NightFlame-helikopterit sekä iEar-kuulokkeet ja erilaiset kännykkätarvikkeet vaihtoivat omistajaa.

3.5. ei ollut juhlapäivä ainoastaan Suomen Turussa, vaan pohjois-Norjassa sijaitsevan Tromsön asukkaat saivat myös oman myymälän. Tromsön myymälä ei ole ainoastaan ketjun 100. Pohjoismainen kivijalkamyymälä vaan samalla myös ketjun pohjoisin myymälä Jäämeren rannikolla.

Myymälä löytyy Hansan Thaliasta, Intersportia ja parturi-kampaamo Harlekiinia vastapäätä, sisäänkäynti Eerikinkaudun puolelta. Tervetuloa ostoksille!

Teknikmagasinet on pohjoismainen jälleenmyyntiketju, jonka laajasta valikoimasta löytyy mm. viihde- ja kodinelektroniikkaa, gadgetteja, taloustavaroita ja henkilökohtaisia hygieniatuotteita. Ketjulla on Ruotsissa 76 myymälää, Norjassa 20 ja Suomessa kolme sekä kaikissa kolmessa maassa toimiva verkkokauppa. Suomen myymälät sijaitsevat Vantaalla Jumbossa ja Helsingissa Kampissa, Espoon Isossa Omenassa sekä Turun Hansassa. Teknikmagasinet julkaisee vuosittain n. 350-sivuisen tuotekuvaston, jota painetaan yhteensä noin 2 miljoonaa kappaletta.