Unibet Suomi

Avatar-huuma villitsee vedonlyöjiä

Lehdistötiedote   •   Tammi 07, 2010 16:05 EET

Peliyhtiö Unibetin kautta lyödyistä Golden Globe -voittajavedoista yli puolet on laitettu suursuosion saavuttaneelle Avatar -elokuvalle.

Avatar on kallein koskaan tehty elokuva, joka rikkoo katsojaennätyksiä niin Suomessa kuin maailmalla. Unibetin kerroin Avatarin Golden Globe -voitolle on laskenut samaa tahtia kuin elokuvan suosio on noussut: alkuperäinen kerroin 5,00 on nyt 3,50. Huikeat 60 prosenttia kaikista parhaan elokuvan vedoista on laitettu Avatarille.

Avatarin massiivisesta menestyksestä ja vedonlyöjien vankasta uskosta huolimatta Unibet uskoo edelleen, että eniten Golden Globe -ehdokkuuksia kerännyt elokuva Up in the Air nappaa voiton tammikuussa pidettävässä Gloden Globe -juhlassa. Unibet antaa Up in the Airille kertoimen 1,65.

Golden Globet eli Kultainen maapallo -palkinnot jaetaan 17. tammikuuta Los Angelesissa. Palkinnot jakaa Hollywoodin ulkomaisten toimittajien yhdistys. Kultaisten maapallojen on yleensä arvioitu antavan viitteitä myös Oscar-voittajista.

67. Golden Globe Awards – Paras draamaelokuva
Up In The Air 1,65
Avatar 3,50
The Hurt Locker 6,00
Inglourious Basterds 8,00
Precious: Based On The Novel Push By Sapphire 10,00

Lisää kertoimia Unibetin sivuilla.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.