Tura Scandinavia Finland AB

AVINITY - TERÄVÄ KUVANLAATU JA TEHOKAS ÄÄNI

Lehdistötiedote   •   Loka 18, 2012 15:02 EEST

Tura Scandinavia Ab lanseeraa uuden merkin pohjoismaisille markkinoille -  Avinity on uusi korkeatason merkki kuva ja ääni valikoimassa. Tuotteet ovat tarkoitettu elokuvan ja musiikin ystäville joille terävä kuva ja kristallinkirkas ääni on tärkeä. Ensimmäiseksi julkaisemme: HDMI, ODT, RCA, subwoofer ja antenni-johtotyypit. Johdot  sekä kuulostavat ja näyttävät hyvältä. Avinity lupaa tuotteilleen kolmenkymmenen vuoden takuun. Avinityn markkinoinnista Pohjoismaissa vastaa Tura Scandinavia AB.

Oletko kiinnostunut testaamaan?
Meillä on neljä lehdistökittiä high-end HDMI johdolla. Voit ottaa yhteyttä: finland@turascandinavia.com

Lisätietoa – Tura Scandinavia Ab, Finland
Puh: +358 (0)207 600 950
E-mail: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.