Lehtiapaja Oy

Avotakka ja Glorian ruoka&viini saaneet uudet päätoimittajat

Lehdistötiedote   •   Joulu 11, 2009 12:05 EET

Avotakan uudeksi päätoimittajaksi on nimetty Johanna Falk. Tällä hetkellä Falk toimii Cosmopolitan – lehden päätoimittajana ja aloittaa uudessa tehtävässään 23.2.2010 alkaen. Glorian ruoka&viini –lehteä on puolestaan noussut luotsaamaan Sanna Maskulin joulukuun alusta lähtien.

Sekä Glorian ruoka&viini että Avotakka ovat vakiinnuttaneet vahvan aseman suomalaisten lukijoiden keskuudessa.  Kuukausittain ilmestyvä Avotakka on suomalainen sisustuslehtien klassikko, joka esittelee uusimmat sisustustrendit sekä kiinnostavimmat kodit. Asiantuntevien sisustusvinkkien ja -ideoiden lisäksi lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa myös muotoilun ja antiikin maailmasta. Lehti kuuluu A-lehdet Oy:n valikoimaan.

Glorian ruoka & viini puolestaan tarjoaa lukijoilleen ikkunan moderniin ruokamaailmaan. Jokaisessa numerossa esitellään oivaltavia ja testattuja reseptejä, sekä annetaan juomasuosituksia jokaisesta hintaluokasta. Lisäksi ruokaharrastajaa hemmotellaan inspiroivilla vinkeillä ja ruoanlaittoon liittyvillä elämyksillä. Lehti ilmestyy 8 kertaa vuodessa, ja sitä julkaisee Suomen johtava aikakausilehtijulkaisija Sanoma Magazines Finland.

Sekä Avotakan että Glorian ruoka&viini –lehden voi tilata myös osoitteesta www.lehtiapaja.fi. Lehtiapajan sivuilta löytyy myös laaja valikoima muita kodin sisustukseen, ruoanlaittoon ja vapaa-aikaan liittyviä lehtiä.

Lisätietoja:
Suomen Lehtiapaja Oy
Puh. (09) 851 77800
Faksi (09) 851 77801
Sähköposti asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.