Paf

Ballon d’Or menee Sneijderille

Lehdistötiedote   •   Loka 28, 2010 12:45 EEST

18 vuotta sitten Hollannin Marco Van Basten nimitettiin Maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi.  Peliyhtiö Pafin kertoimien perusteella tänä vuonna on jälleen hollantilaisen vuoro voittaa.

Fifan Ballon d’Or eli Kultaisen pallon ehdokaslistalla on 23 pelaajaa. Viime vuonna tittelin ylivoimainen voittaja oli Lionel Messi, joka on ehdokkaana myös tänä vuonna. Messi on dominoinut Barcelona-jalkapallokerhoa myös tänä vuonna ,mutta epäonnistui MM-kisoissa Argentiinan maajoukkueessa.
-  On vain yksi pelaaja, joka voi voittaa tänä vuonna, Pafin kerroinlaskija Johan Småroos sanoo.
-  MM:n paras pelaaja Diego Forlán saa astua syrjään, kuten myös kaikki espanjalaiset maailmanmestarit.  Wesley Sneijder on ollut ylivoimainen vuositasolla. Hän antoi suuren panoksensa Interille, joka voitti kaikki vuoden ottelut ja johti vahvasti Hollannin maajoukkuetta selviytymään aina MM-finaaliin saakka.

Palkinnonjako on Zurichissä maanantaina 10. tammkuuta.

Pafin kertoimet löydät täältä : www.paf.com:

Fifa Ballon d'Or 2010
Alves Dani    300,00
Gyan Asamoah     500,00
Júlio César    500,00

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.