Basware

Basware suuren suomalaisen pörssiyhtiön skannauspalvelujen toimittajaksi

Lehdistötiedote   •   Marras 30, 2011 23:51 EET

Basware suuren suomalaisen pörssiyhtiön skannauspalvelujen toimittajaksi Basware Oyj pörssitiedote 30.11.2011 klo 15:10 Basware Oyj laajentaa nykyistä yhteistyötään suuren suomalaisen pörssiyhtiön kanssa ja toimittaa skannauspalveluja yhtiön eri toimipisteisiin kansainvälisesti. Toimitukset alkavat vuoden 2011 puolella. Sopimuksen arvo on seuraavan kolmen vuodena aikana noin yksi miljoonaa euroa. Baswaren asiakasyrityksen tavoitteena on päästä 100 prosenttiseen verkkolaskutukseen ja Baswaren skannauspalvelun avulla yritys voi vastaanottaa kaikki ostolaskut sähköisessä muodossa. Basware skannaa ja tarkistaa saapuvat paperilaskut ja toimittaa ne ostolaskujen käsittelyratkaisuun verkkolaskuina. Asiakasyritys on käyttänyt Baswaren laskujenkäsittelyratkaisua useita vuosia. Skannauspalvelut ovat osa Baswaren Yhteyspalveluita, joiden avulla yritykset voivat parantaa hankinnasta maksuun -prosessin laatua sekä kasvattaa sähköisessä muodossa olevien laskujen, hankintasanomien ja toimittajakatalogien määrää samalla, kun tarkastamiseen, hyväksymiseen ja käsittelyyn kuluva aika vähenee. Baswaren Yhteyspalvelut helpottavat myös toimittajien siirtymistä sähköiseen laskutukseen. Basware Oyj Lisätietoja: Esa Tihilä, toimitusjohtaja Puh. 040 480 7098 www.basware.fi Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Basware via Thomson Reuters ONE [HUG#1567689]