Paf

Baxter istuu varmasti

Lehdistötiedote   •   Loka 14, 2010 16:56 EEST

Maajoukkueen ja päävalmentajan Stuart Baxterin ympärillä kuohuu. Siitä huolimatta Baxter jatkaa tehtävässään ahvenanmaalaisen peliyhtiö Pafin kertoimien valossa.

Suomi on aloittanut EM-karsinnat mahdollisimman heikosti kolmella suoralla tappiolla. Syyttävät katseet kohdistuvat eniten maajoukkuevalmentaja Stuart Baxteriin ja hänen toisinaan yllättäviin pelaajavalintoihin joukkueita valittaessa.

- Media ja fanit saattavat vaatia Baxterin eroa, mutta Palloliitto on hänen työnantajansa. Tarvitaan paljon, jotta vain kolme tappiota, joista yksi Hollantia vastaan, riittäisi sopimuksen irtisanomiseen, sanoo Pafin kerrointen asettaja Johan Småroos.

Palloliitto järjestää lehdistötilaisuuden perjantaina 15. lokakuuta.

Kertoimet täältä: www.paf.com:

Onko Stuart Baxter Suomen  päävalmentaja vielä  01.01.2011?

Kyllä
1,50

Ei
2,45

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.