Paf

Baxter palaa AIK:n valmentajaksi Ruotsiin

Lehdistötiedote   •   Marras 10, 2010 17:02 EET

Yhtenä päivänä Stuart Baxter saa potkut Suomen jalkapallomaajoukkueen päävalmentajan virastaan, seuraavana päivänä Alex Miller puolestaan eroaa AIK:n valmentajan tehtävästä.  Eikä tämä ole mikään sattuma, sanoo peliyhtiö Paf, joka on asettanut Baxterin suosikikseen AIK:n uudeksi valmentajaksi.

Alex Millerin ja AIK:n välisen eron ajankohta on erittäin kiinnostava kun pohditaan hänen seuraajaansa AIK:n päävalmentajaksi, sanoo Pafin kerroinlaskija Patrik Wilhelms.

– Se, että  Miller jättää pestinsä seuraavana päivänä AIK:n vuoden -98 kultavalmentajan Stuart Baxterin jouduttua jättämään paikkansa Suomen maajoukkueen kapteenina, on mielestäni merkki siitä, että tässä saattaa olla kysymys yhteen palaamisesta.  Tätä mahdollista skenaariota  vahvistaa lisäksi se tosiasia, että Baxter näyttää olevan AIK-fanien ensimmäinen vaihtoehto, Wilhelms sanoo.

Baxterin pahimpia kilpailijoita ovat Kim Bergstrand ja Mikael Stahre.

Kertoimet löytyvät täältä:   www.paf.com

Kenestä seuraava päävalmentaja AIK:ssa Alex Millerin jälkeen?

Stuart Baxter
2,50

Kim Bergstrand
4,00

Mikael Stahre
5,00

Thomas Lagerlöf
7,50

Jonas Thern
10,00

Rikard Norling
10,00

Andreas Alm
15,00

Nebosja Novakovic
15,00

Björn Wesström

Johan Mjällby

Lars Lagerbäck
25,00

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.