Unibet Suomi

Berlusconi ei eroa, Ruotsi saa naispääministerin

Lehdistötiedote   •   Joulu 23, 2009 16:11 EET

Peliyhtiö Unibet tarjoaa tänäkin vuonna mahdollisuuden ennustaa maailman tapahtumia ensi vuoden aikana. Puhuttavimpia kansainvälisiä juoruja ovat erot, naimisiinmenot ja vauvat. Myös poliittiset ennusteet ovat maailmalla suosittuja: esimerkiksi italialaiset lyövät jo innokkaasti vetoa siitä, että Berlusconi ei eroa pääministerin paikaltaan.

Länsinaapurissamme vetoa lyödään innokkaimmin päivänpolttavista uutisaiheista. Ruotsalaiset uskovat muun muassa, että Mona Sahlinista tulee seuraava pääministeri, USA:n dollarin arvo on ensi vuonna kahdeksan kruunua tai yli, mutta bensan litrahinta tuskin nousee yli 14 kruunun. Kuninkaalliset häätkin kirvoittavat valistuneita arvailuja perheenlisäyksestä; Victorian mahdollinen raskausuutinen palauttaa rahat veikkaajille vain nelinkertaisena.

Unibetin voittokertoimet
Fortune Teller 2010

Eroaako Silvio Berlusconi Italian pääministerin tehtävästä vuoden 2010 aikana?
Kyllä 6,00
Ei 1,10

Kertooko kruununprinsessa Victoria vuonna 2010 olevansa raskaana?
Kyllä 4,00

Onko 1 USD arvoltaan 8 SEK tai enemmän vuoden 2010 aikana?
Kyllä 1,55
Ei 2,30

Uusia kertoimia vuodelle 2010!

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.