Best Western

Best Westernille hotelleja suosittuun Gdańskiin sekä Wroclawiin

Lehdistötiedote   •   Loka 29, 2012 16:11 EET

Best Western -hotelliketju on kasvanut  neljällä hotellilla Puolassa. Kaksi hotellista sijaitsee suomalaisillekin tutussa Gdańskissa ja kolmas vain 15 minuutin päässä Gdańskista, merenrannastaan tunnetusta Sopotista.  Neljäs hotelli on tyylikäs kartanohotelli Wroclawissa.

Pohjois-Puolan helmet

BEST WESTERN PLUS Hotel Arkon Park sijaitsee yritysten suosimassa Oliwa-nimisessä kaupunginosassa, Gdańskissa. Hotellissa on 81 huonetta, joissa kaikissa on maksuton Internet-yhteys. Hotellista löytyy myös neljä kokoustilaa sekä ravintola ja aulabaari. Hotelli tarjoaa lisäksi erinomaiset liikuntamahdollisuudet; sen yhteydestä löytyy kuntosali, kaksi squash-kenttää, sauna sekä hierontapalvelut. Gdańskin juna-asema on kävelymatkan päässä hotellista.

BEST WESTERN Hotel Bonum on remontoitu yhteen Gdańskin vanhassa kaupungissa sijaitsevista historiallisista rakennuksista. Hotellissa on 32 tyylikästä huonetta, 90 hengen kokoustila, oma ravintola ja pysäköintialue. Gdańskin vanhankaupungin nähtävyydet ovat kävelymatkan päässä.

BEST WESTERN Hotel Villa Aqua on viihtyisä 53 huoneen hotelli Sopotissa, joka on tunnettu hiekkarannoistaan ja jota tästä syystä on kutsuttu myös Puolan Rivieraksi. Hotellista voi oikaista vain muutaman metrin päässä sijaitsevien portaiden kautta suoraan merenrantaan. Sopotin ydinkeskustaan pääsee kätevästi rantaa tai puistomaista rantakatua pitkin. BEST WESTERN Hotel Villa Aquan palveluihin kuuluu valoisa kokoushuone, ravintola ja maan alle sijoittuva parkkipaikka. Hotellin vieressä sijaitsee Aqua Park, mistä löytyy muun muassa allasosasto, saunamaailma ja keilarata.

Historiallinen maalaiskartano on saanut uuden elämän hotellina

BEST WESTERN PLUS Pałac Alexandrówin on rakennuttanut vuonna 1776 paroni Gottlob von Sauerma. Linnan hänelle suunnitteli muun muassa Berliinin Brandenburgin portista vastannut Carl Gotthard Langhans. Alexandra ja Alexander Watin ostivat rakennuksen vuonna 2007 ja nimesivät sen uudelleen Pałac Alexandrówiksi, Palace Alexandrowiksi. Samalla he aloittivat laajamittaisen kunnostusprojektin, sillä linna oli vuosien saatossa päässyt huonoon kuntoon. Hotellissa on 22 vierashuonetta, kolme kokoustilaa ja juhlasali sekä ravintola. Linnaa ympäröi ihastuttava luonnonpuistoalue. Hotellista on 6 kilometriä Wroclawin lentokentälle ja 16 kilometriä Wroclawin keskustaan. BEST WESTERN PLUS Pałac Alexandrów on Puolan ensimmäinen Best Western Plus -hotelli.

Ajattele globaalisti, toimi paikallisesti -periaate kuvaa hyvin Best Westernin tapaa toimia. BW Hotels Osuuskunta (Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland) on Best Western Internationalin valtuuttama maatoimisto. Se vastaa Best Westernin brändistä, myynnistä ja markkinoinnista sekä hotellien jäsenpalveluista Suomessa, Baltiassa ja Puolassa. Suomessa Best Western -hotelleita on yhteensä 16 (Hamina, Helsinki, Haukipudas, Hyrynsalmi, Kokkola, Kuopio, Levi, Oulu, Rauma, Savonlinna, Turku, Vantaa ja Vaasa). Baltiassa Best Western -hotelleita on neljä (Riika, Vilna, Kaunas ja Druskininkai) ja Puolassa 15 (Bialystok, Bialowieza, Gdansk, Golzow Wielkopolski, Katowice, Krakova, Osjakow, Rzeszow, Sopot, Varsova ja Wroclaw).